کد خبر: ۴۲۶۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۸ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
گروه بین الملل: در حالی که بسیاری گمان می کنند با سخت تر شدن قوانین آلایندگی شاهد از بین رفتن بازار خودروهای اسپرت خواهیم بود اما تولید این محصولات با شتاب بیشتری دنبال می شود.

صدر نشینی موستانگ در آلمان و انگلیس

گروه بین الملل: در حالی که بسیاری گمان می کنند با سخت تر شدن قوانین آلایندگی شاهد از بین رفتن بازار خودروهای اسپرت خواهیم  بود اما تولید این محصولات با شتاب بیشتری دنبال می شود.

به گزارش خبرخودرو، طبق اعلام موسسه JATO Dynamics شماره گذاری کلی خودروهای اسپرت در شش ماه نخست اروپا جهشی 31 درصدی داشته و به 70 هزار دستگاه رسیده است. همین مسئله باعث شده تا فورد به کمک خودروی موستانگش بر بازار بزرگ آلمان مسلط شود. به علاوه فورد که برای اولین بار خودروهای فرمان راستش را روانه اروپا کرده توانسته عملکرد خوبی در بریتانیا داشته باشد. به طوریکه فروش 2317 دستگاهی آن، این شرکت امریکایی را به عنوان رقیب سرسختی برای جگوار F – Type مطرح کرده است.

البته موستانگ در اروپا بعد از آئودی TT و پورشه 911 کلاسیک در جایگاه سوم پرفروش ترین خودروهای اسپرت قرار دارد. این خودرو توانسته در سراسر جهان فروشی بالغ بر 110 هزار دستگاه داشته باشد و به عنوان پرفروش ترین خودروی اسپرت دو در جهان مطرح گردد.


 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"