کد خبر: ۴۲۶۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
گروه بین الملل: فورد به عنوان بخشی از برنامه تحقیق خودروی خودران خود راننده ها را از پشت فرمان وانت های تحویل بار حذف خواهد کرد.

فورد در پی ساخت وانت های تحویل بار خودران است

گروه بین الملل: فورد به عنوان بخشی از برنامه تحقیق خودروی خودران خود راننده ها را از پشت فرمان وانت های تحویل بار حذف خواهد کرد.

به گزارش خبرخودرو، این خبر پس از اعلام برنامه ساخت خودروهای تمام خودران برای شرکت های اجاره خودرویی تا سال 2021 منتشر شده است.

 مدیر ارشد تکنولوژی فورد و مدیر توسعه محصول جهانی، Raj Nair طی مصاحبه ای اظهار داشت: "خودروهای خودران و اتوماسیون راننده تغییری قابل توجه شاید به اندازه افتتاح یک خط مونتاژ خواهد بود."

وی افزود برخی بازارها برای تکنولوژی خودران فورد وجود دارند که شامل خدمات تحویل و اجاره خودرو می شوند.

در حالی که جزئیات دقیق محصولات در نظر گرفته شده برای این برنامه اعلام نشده است می توان انتظار داشت مدل های ترانزیت کانکت و ون ها و وانت های بزرگ تر ترانزیت فورد که اکنون توسط ناوگان های تحویل و تجارت های کوچک استفاده می شوند، شامل این برنامه باشند.

Nair با اشاره به افزایش قیمت قابل توجه خودروهای خودران در مقایسه با خودروهای معمولی اظهار داشت: "اگر به ساختار تجارت نگاه کنید، راننده بیش ترین هزینه را دارد، بنابراین خودران سازی خودروها می تواند موقعیت تجاری خوبی را در پی داشته باشد."

دیگر خودروسازان همچون جنرال موتورز، مرسدس بنز و نیسان که روی تکنولوژی خودران کار می کنند بر این باور هستند که راننده ها باید به عنوان یک پشتیبان پشت فرمان خودروهای خودران باشند.

اما Nair با این عقیده مخالف و بر این باور است که راننده ها باید از خودروها حذف شوند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"