کد خبر: ۴۲۶۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۸ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۵
به گزارش خبرخودرو ، نمایشگاه بین المللی خودرو شهر مسکو با حضور بزرگترین خودروساز خاورمیانه در مرکز نمایشگاهی کروکاس اکسپو این شهر افتتاح شد.

غرفه ايران خودرو در نمايشگاه خودرو مسكو آغاز به كار كرد

به گزارش خبرخودرو ، نمایشگاه بین المللی خودرو شهر مسکو با حضور بزرگترین خودروساز خاورمیانه در مرکز نمایشگاهی کروکاس اکسپو این شهر افتتاح شد.   

نمایشگاه بین المللی دوسالانه خودرو مسکو موسوم به میاس 2016 با حضور مدیران خودروسازی دنیا و نمايندگان رسانه های بین المللی، از امروز سوم شهریور ماه آغاز به کار کرد.

گروه صنعتی ایران خودرو در سال های اخیر، بیش از دوازده هزار خودرو به بازار روسیه صادر كرده و محصول سمند ایرانی توانسته در این کشور به عنوان نماد خودروسازی ایران بدرخشد.

در ادامه اين مسير، ایران خودرو به منظور افزايش سهم در بازار روسیه و کشورهای همجوار سه محصول جدید خود از جمله دنا، رانا و سورن توربو شارژ را در نمایشگاه بین المللی مسکو در معرض دید بازدید کنندگان قرار داده است.

این نمایشگاه كه رویدادی بزرگ و معتبر در صنعت خودروسازی به حساب می آید، از حمايت انجمن خودروسازان روسیه، وزارت صنایع و بازرگانی، وزارت توسعه اقتصاد و وزارت حمل و نقل فدراسیون روسیه برخوردار است.

گفتني است، نمایشگاه بین المللی دوسالانه خودرو مسکو در فضایی به مساحت 30 هزار متر مربع و با حضور 300 توليدکننده از سراسر دنیا برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه شرکت‌های بزرگی از جمله مرسدس بنز، هیوندای، ولو، چانگان، لادا، افتو واز، راوانا و فاو حضور دارند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"