کد خبر: ۴۲۶۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۵
گروه بین الملل: رونمایی اولیه مدل مفهومی ب ام و 2002 Hommage همین چندی پیش در رویداد Villa d’ Este ماه می انجام گرفت اما این خودرو قرار است برای حضور در جشنواره’ d Elegamce Pebble Beach Concours ظاهری کاملا جدید ارائه شود.

معرفی محصول مسابقه ای ب ام و با ظاهری متفاوت

گروه بین الملل: رونمایی اولیه مدل مفهومی ب ام و 2002 Hommage  همین چندی پیش در رویداد Villa d’ Este ماه می انجام گرفت اما این خودرو قرار است برای حضور در جشنواره’ d Elegamce  Pebble Beach Concours ظاهری کاملا جدید ارائه شود.

به گزارش خبرخودرو، این خودروی کلاسیک الهام گرفته شده از محصولات موتور اسپرت می تواند توجه هواداران ریادی را به خود جلب کند. 2002 Hommage  در کنار داشتن رینگ های 20 اینچی طلایی دارای رنگ بدنه و طراحی  های گرافیکی منحصر به فردی است که ظاهر آن را بیشتر شبیه خودروهای مسابقه ای همچون M1، 3.0 CSL و E 30 M3 می کند.

ب ام و درباره این خودرو گفت: این نوع رنگ آمیزی و طراحی گرافیکی در چشم بسیاری از علاقمندان و دنیای مسابقات اتومبیلرانی مشابه خودروهای دهه 70 است.

خودروی مفهومی فوق چرخش دیگری از سوی ب ام و به تاریخ محصولاتش است. 2002 Hommage با هدف گرامیداشت اولین عرضه فناوری توربو در مسابقات موتور اسپرت سال 1973 انجام گرفته و نشان دهنده به روز به بودن خودروهای تولیدی این شرکت آلمانی است.

درست همانند رونمایی ابتدایی این بار هم ب ام و در اطلاعات مربوط به عملکرد موتور و به روز رسانی های صورت گرفته خودداری کرده است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"