کد خبر: ۴۲۲۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۵
به گزارش خبر خودرو، معاونت اجرایی سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز گفت: از اول مرداد ماه سال جاری 15 درصد نرخ کرایه در تبریز افزایش یافت.

افزایش 15 درصدی نرخ کرایه در تبریز

به گزارش خبر خودرو، معاونت اجرایی سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز گفت: از اول مرداد ماه سال جاری 15 درصد نرخ کرایه در تبریز افزایش یافت.

عبدالرحیم قاصدی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود: طبق مصوبه شورای شهر تبریز، افزایش نرخ کرایه در استان از ابتدای سال 95 در دستور کار قرار گرفت ولی به دلیل مخالفت فرمانداری با افزایش نرخ، این مصوبه به شورای شهر استان ارجاع داده شد و مورد تایید قرار گرفت و اکنون در حال اجرا می باشد.

وی بیان کرد: افزایش نرخ کرایه در تبریز شامل کلیه تاکسی های گردشی و خطی می شود. این افزایش قیمت در بعضی از مسیرها به دلیل کم بودن اختلاف افزایشی کرایه و روند رند سازی ممکن است تغییری نداشته باشد و با قیمت قبل، خدمات رسانی صورت گیرد.

قاصدی تصریح کرد: در خصوص اطلاع رسانی افزایش نرخ به شهروندان و رانندگان تاکسیرانی استان، تابلوهای اطلاع رسانی در تقاطع ها و مسیرهای اصلی نصب گردیده است و همچنین تعداد 20 هزار جلد دفترچه اطلاع رسانی، چاپ و آماده توزیع در میان شهروندان و رانندگان می باشد.

معاونت اجرایی سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز در پایان ابراز کرد: بازرسان نا محسوس و گشت های سیار نیز در خصوص کنترل رفتار رانندگان و همچنین میزان کرایه دریافتی از سوی آنان نظارت دارند. پل های ارتباطی (4796799-0413 و 4776636-0413) برای ارائه شکایت از سوی شهروندان در نظر گرفته شده است و رسیدگی به شکایات زیر نظر معاونت اجرایی تاکسیرانی استان انجام می شود که در صورت تخلف با راننده متخلف برخورد صورت می گیرد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"