کد خبر: ۴۲۲۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۸ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵

همه نمایندگی های خدمات پس از فروش ملزم به استفاده از قطعات یدکی با کیفیت هستند

به گزارش خبرخودرو، رييس انجمن صنفي شركت‌هاي خدمات پس از فروش خودرو تاكيد كرد: قطعات يدكي مورد استفاده در شبكه نمايندگي‌ها، اصلي و با كيفيت هستند به طوري كه نمايندگي‌ها خود را ملزم به ارائه خدمات با كيفيت به مشتريان مي‌دانند.

مهندس مصطفي وحيدزاده در سخناني با اشاره به دستور وزير صنعت، معدن و تجارت مبني بر استفاده از قطعات اصلي در نمايندگي‌ها، از حسن توجه مقامات ارشد دولت به مقوله كيفيت در خدمات پس از فروش استقبال كرد و گفت: بدون شك تمام نمايندگي‌هاي ارائه خدمات پس از فروش خودرو تابع سياست‌هاي خودروسازان هستند و مقوله رضايت مشتري از كيفيت خدمات براي آنها از اهميت بالايي برخوردار است. به همين منظور حتما در ارائه خدمات تعميرگاهي از قطعات اصلي مورد تاييد خودروساز استفاده مي‌شود و قطعات متفرقه جايي در نمايندگي‌هاي رسمي ندارند.

وي در ادامه با بيان اينكه يكي از دلايل مراجعه مشتريان به شبكه نمايندگي‌هاي خودروسازان براي دريافت خدمات، اطمينان آنها نسبت به استفاده از قطعات اصلي مورد تاييد توليد كننده خودرو است، افزود: به همين دليل رضايت آنها از كيفيت قطعات يدكي مورد استفاده در شبكه نمايندگي‌ها افزايش يافته است.

مهندس وحيدزاده ادامه داد: فرآيند تامين و توزيع قطعات در شبكه تابع استانداردهاي خودروساز است به طوري كه قبل از تامین قطعات، فرآیند کنترل نمونه قطعه شامل انجام تست‌های آزمایشگاهی و عملکردی مطابق استانداردهای سخت‌گیرانه توسط مهندسي و كيفيت انجام می‌پذیرد و جهت اطمینان از کیفیت قطعات تولیدی, قبل از تائید قطعه نمونه, فرآیند تولید سازندگان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وي گفت: يكي از مشكلاتي كه صنعت خودرو در سالهاي اخير با آن مواجه بوده رشد روزافزون قطعات تقلبي و بي كيفيت در بازار قطعه است كه موجب تحميل هزينه‌هاي گزاف به مالكان خودرو مي‌گردد.

رييس انجمن صنفي شركتهاي خدمات پس از فروش خودرو تاكيد كرد: نگاه مهندس نعمت‌زاده به صنعت خودروسازي همواره بر ارتقاء خدمات و کیفیت  بوده و اين نگاه حمايتي قطعا اثرات مثبتي در رشد فعالیت ها و توانمندی صنعت کشور خواهد داشت.

مهندس وحيدزاده گفت: يكي از مواردي كه در انجمن خدمات پس از فروش خودرو همواره مورد تاكيد و نظارت قرار دارد، افزايش كيفيت خدمات است كه شركت‌هاي ارائه دهنده خدمات را به رعايت استانداردها و دستورالعمل‌ها ملزم مي‌كند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"