کد خبر: ۴۲۲۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۵
به گزارش خبر خودرو ، رئیس انجمن جایگاه داران استان قزوین گفت: درحال حاضر 80 جایگاه سوخت دو منظوره بنزین و نفت وگاز در استان قزوین مشغول به فعالیت هستند و اکثر جایگاه ها مالکیت خصوصی دارند .

عدم پرداخت کارمزدها ، مهم ترین مشکل جایگاه داران استان قزوین

به گزارش خبر خودرو ، رئیس انجمن جایگاه داران استان قزوین گفت: درحال حاضر 80  جایگاه سوخت دو منظوره  بنزین و نفت - گاز در استان قزوین مشغول به فعالیت هستند و اکثر جایگاه ها مالکیت خصوصی دارند .

رضا یعقوبی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو در خصوص میزان مصرف روزانه بنزین در استان قزوین افزود: در این استان حدود 1000 نازل پمپ بنزین و نفت - گاز وجود دارد و میانگین مصرف روزانه بنزین با توجه به قرار گرفتن استان در حوزه شاهراه مواصلاتی ، روزانه حدود 1 میلیون لیتر است .

وی در رابطه با نحوه نظارت بر جایگاه ها گفت: نظارت مستقیم بر جایگاه های سوخت رسانی توسط شرکت ملی پخش فراورده های نفتی قزوین صورت می گیرد. ضمن اینکه سازمان های دیگری مانند سازمان استاندارد و سازمان تعزیرات حکومتی و مراجع ذی صلاح به طور محسوس و نامحسوس جریان کمی و کیفی توزیع فراورده ها را کنترل می کنند، خوشبختانه با توجه به آمار تهیه شده در هفته گذشته از سوی سازمان استاندارد، تمام جایگاههای سوخت در استان قزوین از نظر کمی و کیفی در وضعیت مناسبی قرار دارند.

یعقوبی در خصوص ایمنی جایگاههای سوخت استان قزوین گفت:کلیه جایگاهها در زمان احداث توسط مهندسی شرکت نفت و واحد HSE  کنترل شده است ولیکن تمام جایگاه ها موظف هستند موارد ایمنی را رعایت کنند و چنانچه جایگاهی موارد ایمنی را رعایت نکرده باشد انجمن صنفی جایگاه داران و همچنین  شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه از فعالیت آن جلوگیری می کنند .

وی در رابطه با استاندارد بنزین توزیعی در استان قزوین تصریح کرد: در جلسه مشترکی که با مدیران منطقه در شرکت نفت برگزار گردید مقرر شد بنا به درخواست مستمر متقاضیان بنزین یورور 4 در استان قزوین در زمان کوتاهی توزیع شود البته هم اکنون در استان قزوین بنزین معمولی و در برخی جایگاه ها بنزین سوپر توزیع می شود و همچنین پیش بینی می شود توزیع بنزین سوپر در استان قزوین گسترش یابد. تا مردم و مشتریان به سهولت به این فرآورده  دسترسی داشته باشند.

وی در پایان افزود: مهمترین مشکل جایگاه داران سوخت در استان قزوین، موضوع پرداخت کارمزد ها است. طبق مذاکرات انجام شده توسط مسئولین منطقه استان قزوین و شرکت پخش فراورده های نفتی، جایگاه داران تقاضا دارند کارمزد پرداختی به جایگاه داران به صورت منطقی محاسبه شود و با توجه به مصوبه ای که از  سال ها قبل نسبت به پرداخت حق العمل کاری در مجلس تصویب شده است ، انتظار داریم هرچه سریعتر موضوع حق العمل کاری جایگاه ها نهایی شود تا جایگاه داران بتوانند نسبت به ارائه خدمات بهتر در جایگاهها اقدام کنند .

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"