کد خبر: ۴۲۲۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
به گزارش خبرخودرو، پلیس راه راهور محدودیت های ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده های کشور را اعلام کرد.

چالوس و هراز یک طرفه می‎شوند

به گزارش خبرخودرو،  پلیس راه راهور محدودیت های ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده های کشور را اعلام کرد.

تردد موتور سیكلت از ساعت 12روز چهار شنبه تا  ساعت 24 روز یکشنبه از محورهای كرج- چالوس، هراز، فیروزكوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعكس ممنوع است.

محور كرج- چالوس

تردد انواع تریلر،كامیون و کامیونت از محور كرج- چالوس كماكان ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز چهارشنبه تا 5بامداد روز پنج شنبه  از مرزن آباد به سمت کرج  ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 روز چهارشنبه تا 5بامداد روز پنج شنبه  از کرج به سمت مرزن آباد بصورت یكطرفه خواهد بود.

ترددانواع وسایل نقلیه از ساعت 13روز شنبه تا 5 بامداد روز یکشنبه  از کرج به سمت مرزن آباد  ممنوع بوده و از ساعت 16 روز شنبه تا 6 بامداد روز یک شنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یكطرفه خواهد بود.

در محدوده استان البرز, تردد هر گونه وسایل نقلیه از ساعت 19 روز جمعه  تا ساعت 1 بامداد روز شنبه  از میدان امیر کبیر به سمت شمال ممنوع خواهد بود.

جاده هراز         

تردد تریلرها ازمحور هرازكماكان ممنوع است.

تردد كامیونها وكامیونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 روز چهارشنبه تا ساعت 12 روز یکشنبه  از تهران به آمل و بالعکس ممنوع خواهد بود.

تردد  وسایل نقلیه از ساعت 14 روز شنبه تا 2 بامداد روز یکشنبه از رودهن به سمت آمل  ممنوع بوده و از ساعت 16 روز شنبه تا ساعت 2 بامداد روز یکشنبه از آب اسک به سمت تهران بصورت یکطرفه انجام می پذیرد.

محور فیروزکوه

تردد  تریلر ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6تا 24  روزهای چهارشنبه و شنبه  از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

جاده قدیم قزوین-رشت  

تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24   روز چهارشنبه  ممنوع است.

تردد انواع تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا24   روز پنج شنبه  و از ساعت 8تا 24 روزهای شنبه و یکشنبه ممنوع خواهد بود.

محور آستارا به اردبیل

 تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24   روزهای جمعه و شنبه ممنوع است.

آزادراه قزوین-کرج

تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12تا 24 روز چهارشنبه  و از ساعت 8 روز شنبه تا 8 روز یکشنبه ممنوع است. 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"