کد خبر: ۴۲۲۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
گروه بین الملل: به تازگی مرسدس AMG GTR در مسیر مسابقه نوربورگرینگ عرضه شده است ولی به نظر می رسد که تولیدش نزدیک خواهد بود.

معرفی جزئیات مرسدس AMG GTR

گروه بین الملل: به تازگی مرسدس AMG GTR  در مسیر مسابقه نوربورگرینگ عرضه شده است ولی به نظر می رسد که تولیدش نزدیک خواهد بود.

به گزارش خبرخودرو، این خودرو که خریدارانش بایستی حساب بانکی پری را داشته باشند برای حفظ انحصارش تنها در نسخه های محدود عرضه خواهد گردید.

مدیران مرسدس به تازگی در مصاحبه ای با رسانه های بریتانیایی تیراژ این محصول را تنها دو هزار دستگاه اعلام کرده ولی در عین حال اطلاعات دقیقی نیز از آن عرضه ننموده اند.

این محصول را می توان تا حدی به عنوان نسخه جاده ای AMG GT3 مسابقه ای با طراحی مفهومی در قسمت های مختلف و با جلو پنجره، اسپویلر با دیفیوزر عقب و باله های فیبر کربنی دانست.

این خودرو دارای رنگ انحصاری سبز و اگزوزهای قرار گرفته در وسط سپر است. یک موتور 4.0 لیتری V8 به توان 585 اسب بخار و گشتاور 516 پوند فوت و جعبه دنده هفت سرعته AMG کلاچ دوقلو نیز برای آن عرضه شده است. AMG GTR می تواند ظرف مدت 3.6 ثانیه شتاب بگیرد و به بیشینه سرعت 197 مایل بر ساعت دست پیدا کند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"