کد خبر: ۴۲۲۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
به گزارش خبر خودرو، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر اراک گفت: هم اکنون 3 هزار دستگاه تاکسی در سطح شهر اراک تردد می کنند و نیازی به افزایش تعداد تاکسی ها نیست.

مشکل کمبود مراکز اسقاط بر سر راه نوسازی ناوگان تاکسیرانی

به گزارش خبر خودرو، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر اراک گفت: هم اکنون 3 هزار دستگاه تاکسی در سطح شهر اراک تردد می کنند و نیازی به افزایش  تعداد تاکسی ها نیست.

علیرضا علی نقی پور در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو در خصوص نوسازی ناوگان تاکسیرانی اظهار داشت: حدود 600 دستگاه تاکسی فرسوده در شهر اراک در حال تردد است که دولت برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی این شهر تسهیلاتی را در نظر گرفته است.

وی با اشاره به فعالیت دو مرکز اسقاط در شهر اراک اذعان داشت: متاسفانه شرکت های خودروساز قبول نمی کنند که مراکز اسقاط در خود شهرها احداث گردد و تاکسیرانان باید با خودرو فرسوده خود هزاران کیلومتر را طی کنند تا به مراکز اسقاط مراجعه کنند. 

علینقی پور در خصوص تعداد تاکسی های بیسیم در شهر اراک گفت: در حال حاضر حدود 200 دستگاه تاکسی بیسیم در شهر اراک وجود دارد که در دو شبکه 133 و 1825 در حال فعالیت هستند.

وی درباره نحوه نظارت و کنترل تاکسی ها گفت: بازرسین نظارت به صورت خطی و گشت منطقه ای به شکایت مردم در سطح شهر رسیدگی می کنند. ضمن اینکه ناوگان تاکسیرانی شهر اراک دو راه ارتباطی با مردم در نظر گرفت است تا مسافران از طریق سایت و همچنین سامانه 10007993پیامک ارسال کنند که توسط روابط عمومی رصد می شود و همچنین با شماره 32077404 تماس برقرار نمایند تا در اسرع وقت، شکایات و نظرات مسافران بررسی گردد.

وی در پایان با اشاره به مشکلات ناوگان تاکسیرانی شهر اراک اظهار داشت: بزرگترین مشکل ناوگان تاکسیرانی در بحث نوسازی تاکسی های فرسوده است و در صورت نوسازی و افزایش تعداد تاکسی های جدید شاهد پیشرفت و کارایی در این شهر خواهیم بود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"