کد خبر: ۴۲۲۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
گروه بین الملل: هیوندای اعلام کرده که با سرعت تمام در برنامه خودروی برقی شارژی خود پیش می رود تا طیف حرکتی خود را افزایش داده و با رقبای چینی ممتاز رقابت کند.

هیوندای در عرضه خودروهای برقی شتاب می گیرد

گروه بین الملل: هیوندای اعلام کرده که با سرعت تمام در برنامه خودروی برقی شارژی خود پیش می رود تا طیف حرکتی خود را افزایش داده و با رقبای چینی ممتاز رقابت کند.

به گزارش خبرخودرو، هیوندای معتقد است این تکنولوژی با چنان سرعتی پیش می رود که این خودروساز باید خودروهای برقی جدیدی را طی دو سال آینده عرضه کند و تا سال 2020 طیف حرکتی 177کیلومتر کنونی را به 402 کیلومتر در هر بار شارژبرساند. با عرضه شورلت بولت و مدل 3 تسلا و مجموعه ای از رقبای چینی که خودروهای برقی آن ها صرفا در این کور فروخته خواهد شد رقابت در این بخش شدیدتر می شود.

مدیر توسعه خودروهای زیست محیطی هیوندای، AhnByung-ki اظهار داشت نرخ توسعه تکنولوژیکی خودروهای برقی طی شش سال گذشته روندی نزولی داشته است. وی معتقد است که نوآوری در این زمینه با فشار و تقاضای بیش تر از طرف چین سرعت خواهد گرفت.

اولین خودروی برقی هیوندای با طیف حرکتی 177 کیلومتر، خودروی کوچک Ioniq است که نسخه برقی باطری آن در ایالات متحده با چنین طیف حرکتی عرضه خواهد شد. زمانی که این خودرو ماه نوامبر در ایالات متحده عرضه شود در نسخه های هیبریدی و هیبریدی شارژی موجود خواهد بود.

این خودروساز کره جنوبی هم چنین برای عرضه خودروی برقی جدیدی در سال 2018 برنامه ریزی کرده که دارای طیف حرکتی 321 کیلومتر خواهد بود هم چنین یک PV جدید با طیف حرکتی نزدیک به 402 کیلومتر نیز تا سال 2020 توسط این خودروساز عرضه خواهد شد. این مدل ها بخشی از برنامه هیوندای برای معرفی 28 خودروی دوست دار محیط زیست جدید تا سال 2020 هستند که در برندهای هیوندای، جنسیس و کیا عرضه خواهند شد. این خودروساز اعلام کرده که این مدل ها شامل 10 خودروی هیبریدی معمولی، هشت هیبریدی شارژی، هشت خودروی برقی باطری و دو مدل سوخت سلولی خواهند بود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"