کد خبر: ۴۲۲۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
گروه بین الملل: بی ام و از نسخه مخصوص M5 Pure Metal Silver مدل 2016 برای بازار ایالات متحده رونمایی کرد که تنها 50 دستگاه از آن تولید خواهد شد.

بی ام و نسخه مخصوص M5 را معرفی کرد

گروه بین الملل: بی ام و از نسخه مخصوص M5 Pure Metal Silver مدل 2016 برای بازار ایالات متحده رونمایی کرد که تنها 50 دستگاه از آن تولید خواهد شد.

به گزارش خبرخودرو،نسخه مخصوصM5 دارای موتور 4.4 لیتری V8 با توربوشارژهای M TwinPower است که قدرت آن را به 600 اسب بخار و گشتاور 516 فوت پوند افزایش می دهد. این نسخه مخصوص با گیربکس دو کلاجه M دارای شتاب صفر تا صد 3.9 ثانیه است.

رینگ های مصنوعی 20 اینچی و تغییراتی در سیستم تعلیق که باعث کاهش ارتفاع سواری تا 0.4 اینچ شده و ساختاری مقاوم تر برای سیستم های کمک فنر و stabilizerهای ایجاد می کنند به این نسخه اختصاص دارند. سیستم فرمان و کنترل ثبات این خودرو نیز تیون شده اند تا عملکردی بهتر و اسپرت تر داشته باشند. رنگ بدنه نقره ای متالیک Pure از بی ام و Individual برای این خودرو در نظر گرفته شده و خاص ترین رنگ بدنه این خودروساز است که بیش از هر رنگ دیگری نور را بازتاب می دهد. ویژگی های ظاهری این خودرو با اگزوز M پرفورمانس با قاب کربنی و جلوپنجره دو بخشی مشکی M پرفورمانس تکمیل می شود.

کابین این خودرو دارای چرم Merino با دوخت متضاد، هایلایت های آلومینیومی و نشان Pure Metal Silver M5 به همراه عدد مخصوص هر دستگاه از این نسمه مخصوص است.

این خودرو از ابتدای ماه اوت به فروش می رسد و تنها 50 دستگاه از آن تولید می شود که در بازار ایالات متحده عرضه خواهد شد. قیمت این خودرو از 130900 دلار شروع شده و 995 دلار هزینه جابه جایی نیز دارد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"