کد خبر: ۴۲۱۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
به گزارش خبرخودرو ، مدیرعامل اتحادیه سازمان های حمل و نقل همگانی کشور گفت : در حال حاضر هیچ برنامه مشخصی در بحث نوسازی مینی بوس ها تدوین نشده و اولویت اصلی دولت نوسازی تاکسی های فرسوده است زیرا بیش از صد هزار دستگاه تاکسی فرسوده در سطح شهر در حال تردد هستند ...

لزوم تشویق رانندگان مینی بوس های فرسوده به نوسازی خودروها

به گزارش خبرخودرو ، مدیرعامل اتحادیه سازمان های حمل و نقل همگانی کشور گفت : در حال حاضر هیچ برنامه مشخصی در بحث نوسازی مینی بوس ها تدوین نشده و اولویت اصلی دولت نوسازی تاکسی های فرسوده است زیرا بیش از صد هزار دستگاه تاکسی فرسوده در سطح شهر در حال تردد هستند  و تا پایان شهریور ماه نسبت به نوسازی تاکسی های فرسوده اقدام می گردد .

 

سعید قیصر در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو اظهار داشت : در حال حاضر از بیش دو سوم ناوگان مینی بوسرانی فرسوده توسط سامانه حمل و نقل شناسایی شده است .

وی با اشاره به بزرگترین مشکل نوسازی مینی بوس های فرسوده اظهار داشت : با توجه به افزایش قیمت مینی بوس ها ، از دولت انتظار می رود حداقل 80 درصد هزینه نوسازی مینی بوس های فرسوده را با بهره بسیار پایین و قرض الحسنه در اختیار رانندگان قرار دهد تا شهروندان نسبت از نوسازی خودرو های فرسوده خود استقبال کنند .

قیصر در خصوص افزایش نرخ کرایه مینی بوس ها گفت : سالانه طی یک فرایند قانونی نرخ کرایه ها یا همان هزینه های خدمات جابجایی مسافر از 10 الی 25 درصد افزایش می یابد .

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"