کد خبر: ۴۲۱۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
به گزارش خبرخودرو، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 22 از اجرای اقدامات لازم برای ورود چندین دستگاه اتوبس جدید و خارج شدن اتوبوس های فرسوده ناوگان حمل و نقلی سطح منطقه خبر داد.

ناوگان حمل و نقلی منطقه 22 نونوار می شود

به گزارش خبرخودرو، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 22 از اجرای اقدامات لازم برای ورود چندین دستگاه اتوبس جدید و خارج شدن اتوبوس های فرسوده ناوگان حمل و نقلی سطح منطقه خبر داد.

فسایی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اعلام این خبر گفت: فرسودگی ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران جزو معضلات کلان شهر تهران محسوب می شود که با عواملی همچون نقدینگی و تحریم ها طی سال های اخیر دست به گریبان می باشد. در همین راستا مکاتبات لازم  برای ورود چندین دستگاه اتوبوس نو و تازه نفس به سیستم حمل و نقل منطقه برای ارائه خدمات هر چه بهتر به همشهریان صورت گرفته است و با توجه به محدود بودن تعداد تاکسی های فرسوده در حال استفاده در این منطقه مراحل تعویض این تعداد محدود خودروها از طریق بانک و ادارات مربوطه در حال پیگیری می باشد و طبق مذاکرات و مکاتبات انجام شده و با عنایت به اینکه در کوتاه مدت امکان تحویل اتوبوس جدید مقدور نمی باشد 27 دستگاه اتوبوس فرسوده از پایانه شرق تهران به توقفگاه راهبر سبز منتقل گردیده است که در حال بازسازی اساسی، تغییر کاربری و تعمیرات جهت تزریق به سیستم حمل و نقل عمومی منطقه 22 می باشد.

وی یادآور شد: در حال حاضر 472 دستگاه تاکسی خطی، 24 دستگاه تاکسی ویژه و 120 دستگاه اتوبوس در سطح منطقه در حال انجام فعالیت می باشند و خوشبختانه با توجه به موقعیت منطقه 22  معضل مسافرکش های موتور سوار در این منطقه وجود ندارد .

فسایی خاطر نشان کرد: خط تاکسیرانی ایران خودرو به بلوار طبیعت دارای 27 دستگاه تاکسی به صورت ثابت می باشد که طی هفته های گذشته در این طرح به صورت کمکی از سایر خطوط به 57 دستگاه تاکسی و 4 دستگاه ون افزایش یافت و شرکت تاکسیرانی آمادگی خود را نسبت به افزایش تعداد ناوگان این خط به صورت دائمی اعلام نموده است و با توجه به اینکه بازه زمانی تعریف شده جهت حرکت اتوبوس 10 الی 15 دقیقه بوده با هماهنگی های انجام شده با سامانه 5 اتوبوسرانی و اعزام اتوبوس کمکی در ساعات اوج مسافر معیار حرکت اتوبوس تکمیل ظرفیت های صندلی اتوبوس می باشد که زمان حرکت هر اتوبوس را به 5 دقیقه کاهش داده ایم.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"