کد خبر: ۴۲۱۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
گروه بین الملل: نسل دوم پانامرا قرار است به نحوی طراحی شود که محصولی کاملا موفق برای پورشه باشد لذا قرار است علاوه بر موتوری جدید به یک طراحی متفاوت و فناوری خاص مجهز گردد.

آخرین جزئیات از آماده سازی نسل دوم پانامرا

گروه بین الملل: نسل دوم پانامرا قرار است به نحوی طراحی شود که  محصولی کاملا موفق برای پورشه باشد لذا قرار است علاوه بر موتوری جدید به یک طراحی متفاوت و فناوری خاص مجهز گردد.

به گزارش خبرخودرو، قرار است در کنار طیف گسترده نوآوری های نسل دوم پانامرا سامانه مدیریت ارتباطات پورشه موسوم به PCM عرضه شود. این سامانه در معیت سامانه Porsche Connect عرضه شود و حس رانندگی بهتری را مخصوصا از لحاظ فناوری به راننده بدهد. قرار است که این خودرو به سامانه های LTE، Apple Car Play Wifi و سامانه سرگرمی اطلاعاتی با صفحه نمایش 12.3 اینچی مجهز شود.

سامانه سرگرمی این محصول دارای حافظه ای به ظرفیت 10 گیگابایت، دو خروجی SD و اتصال USB است. به علاوه اپلیکیشن های نصب شده بر روی پانامرا اطلاعات کاربردی در مورد برد حرکتی میزان مصرف سوخت وضعیت درها، جایگاه خودرو روی نقشه و ... را نشان می دهد. البته در صورت قرار دادن خودرو در وضعیت هیبریدی اطلاعات  مرتبط با آن عرضه می شود که می تواند شامل مدت زمان مورد نیاز برای شارژ باشد. سامانه ناوبری این خودرو نیز نه تنها موقعیت خودرو بر روی نقشه را نشان میدهد بلکه به کمک گوگل اطلاعات زنده ای از وضعیت ترافیکی را نشان می دهد. جالب اینجاست که این سامانه حتی اطلاعات زنده مربوط به پروازهای خروجی و ورودی را نشان می دهد.


 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"