کد خبر: ۳۹۸۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۸ - ۱۱ تير ۱۳۹۵
به گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم، اصلی ترین اولویت صنعت خودرو کشوررا تاکید بر موضوع اقتصاد مقاومتی در این صنعت دانست و گفت : با توجه به تجربیات خوبی که در صنعت خودروی کشور وجود دارد قطعا می توان با استفاده از این تجارب و پتانسیل و ظرفیت های موجود نیازهای این صنعت را مرتفع نمود.

دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی ،اولویت اصلی صنعت خودرو ایران

 

به گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم، اصلی ترین اولویت صنعت خودرو کشوررا  تاکید بر موضوع اقتصاد مقاومتی در این صنعت دانست و گفت : با توجه به تجربیات خوبی که در صنعت خودروی کشور وجود دارد قطعا می توان با استفاده از این تجارب و پتانسیل و ظرفیت های موجود نیازهای این صنعت را مرتفع نمود.

بهروز نعمتی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود : البته موضوع مهمی که در حوزه صنعت خودرو باید مورد توجه قرار گیرد اهتمام بیشتر به حوزه قطعه سازی و استفاده از کلیه ظرفیت های قطعه سازان داخلی همانند گذشته است.

وی با تاکید بر لزوم تقویت صنعت قطعه سازی کشور تصریح کرد: باید قطعه سازی در ایران  تقویت شوند و از امکانات و توانمندی های موجود در این صنعت به نحو احسن استفاده شود.

نماینده تهران در مجلس دهم در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع تحقیق و توسعه در صنعت خودرو، اظهار داشت : تحقیق و توسعه ، کیفیت و خدمات پس از فروش جزء لاینفک در تولید خودرو محسوب می شوند از این رو تولید خودرو نیز باید با توجه جدی به این موارد و در راستای کسب رضایت و تامین نیاز مشتریان داخلی صورت گیرد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"