کد خبر: ۳۹۸۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۱۱ تير ۱۳۹۵
گروه بین الملل: نسل سوم و کنونی سوزوکی سویفت که در ماه ژوئن سال 2010 معرفی شد به پایان دوره تولید خود نزدیک می شود.

طراحی ذهنی سوزوکی سویفت 2017 را ببینید

گروه بین الملل: نسل سوم و کنونی سوزوکی سویفت که در ماه ژوئن سال 2010 معرفی شد به پایان دوره تولید خود نزدیک می شود.

به گزارش خبرخودرو، مدتی است که گفته می شود سوزوکی اروپا روی نسل چهارم سویفت کار می کند. یک طراحی ذهنی جدید نسل بعدی سوزوکی سویفت 2017 را نشان می دهد. به نظر می رسد این طراحی ذهنی به سویفت اسپرت 2017 تعلق داشته باشد اما می تواند ایده خوبی از چگونگی ظاهر نسل بعدی سویفت استاندارد نیز ارائه دهد.

سویفت و سویفت اسپرت مدل 2017 اخیرا در تصاویر رسمی فاش شده اند. هر دو مدل سویفت و سویفت اسپرت با طراحی تحولی و شکل و سایز کلی مشابه به نسل بعدی خواهند رفت.

نسل بعدی سوزوکی سویفت بر اساس نسل جدید پلتفرم سبک و مقاوم بالینو ساخته می شود. این هاچ بک به لطف پلتفرم سبک جدید خود کاهش وزنی در حدود 50 کیلوگرم خواهد داشت. نسخه مخصوص اروپای این خودرو به موتور 1.2 لیتری دوال جت K12C دمش طبیعی چهار سیلندر و 1.0 لیتری توربوشارژ سه سیلندر K10C DITC بنزینی مجهز می شود. سوزوکی سویفت اسپرت 2017 هم چنین به موتور 1.4 لیتری بوسترجت K14C-DITC توربوشارژ چهار سیلندر بنزینی به کار رفته در سوزوکی ویتارا نیز مجهز می شود.

ماروتی سویفت 2017 در هند با موتور 1.2 لیتری VVT دمش طبیعی چهار سیلندر بنزینی مدل کنونی اش عرضه خواهد شد.البته موتور دیزلی DDiS کنونی گرفته شده از فیات در این خودرو با نسخه ای جدید تولید سوزوکی جایگزین می شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"