کد خبر: ۳۹۸۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۱۱ تير ۱۳۹۵
گروه بین الملل: پورشه پانامرا مدل 2017 طی مراسمی مخصوص در برلین آلمان معرفی شد.

پورشه پانامرا 2017 معرفی شد

گروه بین الملل: پورشه پانامرا مدل 2017 طی مراسمی مخصوص در برلین آلمان معرفی شد.

به گزارش خبرخودرو، این مراسم با یک فشن شو به همراه معرفی هنرمندانه و نمایش اجمالی نسل بعدی این سدان آغاز شد. این خودروساز آلمانی هم چنین بر تضادها تاکید کرد تا قابلیت های متفاوت پانامرا در لوکس و اسپرت بودن را نشان دهد.

چنان چه انتظار می رفت پانامرای جدید دارای طراحی آشنا اما ظریف تر و اسپرت تر از قبل است. مدل نسل دوم این خودرو نیز به طور کامل در لایپزیگ آلمان تولید خواهد شد و این خودروساز سرمایه گذاری زیادی برای تولید آن در این کارخانه کرده است.

پورشه پانامرا در زمان عرضه حداقل در اروپا دارای سه موتور قدرتمند خواهد بود. در صدر مدل های این خودرو پورشه پانامرا توربو قرار دارد که از موتور بازطراحی شده 4.0 لیتری تواین توربو V8 با قدرت 550 اسب بخار و گشتاور 568 فوت پوند بهره می برد. مدل استاندارد پورشه پانامرا 4S به موتور 2.9 لیتری تواین توربو V6 با قدرت 440 اسب بخار و گشتاور 406 فوت پوند مجهر می شود. هم چنین یک مدل دیزلی توربو V8 با قدرت 422 اسب بخار و گشتاور 627 فوت پوند برای این خودرو ارائه می شود که البته مشخص نیست در ایالات متحده عرضه خواهد شد یا خیر. همه این نیرومحرکه ها به گیربکس دو کلاجه هشت سرعته PDK متصل می شوند. پورشه هم چنین وعده داده که دو نسخه هیبریدی شارژی عملکرد بالا نیز در آینده به خط تولید این خودرو اضافه می شوند.

این خودرو هم چنین به تکنولوژی های هدایت خودران جدید با قابلیت هدایت خودران و پارک خودکار در سرعت 60 کیلومتر بر ساعت مجهز می شود. کابین این خودرو نیز با تودوزی جدید، دکمه ها و سویچ های کم تر بدون از بین بردن کاربرد، اصلاح شده است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"