کد خبر: ۳۹۸۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۷ - ۰۹ تير ۱۳۹۵
به گزارش خبرخودرو، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال محدودیت های ترافیکی از ساعت 8 صبح روز جمعه در پایتخت برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن راهپیمایی روز قدس خبر داد.

اعلام تمهیدات ترافیکی روز قدس در پایتخت

به گزارش خبرخودرو، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال محدودیت های ترافیکی از ساعت 8 صبح روز جمعه در پایتخت برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن راهپیمایی روز قدس خبر داد.

سردار سید تیمور حسینی در جمع خبرنگاران گفت : اعمال این محدودیت ها از سمت شمال شامل ؛ طول بلوار کشاورز از میدان ولیعصر تا خیابان کارگر، از شرق خیابان ولیعصر حدفاصل تقاطع جمهوری تا میدان ولیعصر و خیابان فلسطیناعلام تمهیدات ترافیکی روز قدس در پایتخت ، طالقانی و خیابانهای منشعب از آن به سمت غرب ؛ از غرب خیابان کارگر حدفاصل خیابان جمهوری تا تقاطع بلوار کشاورز و از جنوب، خیابان انقلاب اسلامی حدفاصل میدان انقلاب تا تقاطع ولیعصر است.

وی افزود: توقف وسایل نقلیه در محدوده های بلوار کشاورز از میدان ولیعصر تا تقاطع کارگر هر دو مسیر، خیابان ولیعصر حدفاصل خیابان جمهوری تا میدان ولیعصر و همه خیابانهای واقع در ضلع غربی این محدوده، خیابان کارگر حدفاصل جمهوری تا بلوار کشاورز و همه خیابان های واقع در ضلع شرقی این محدوده ، طول خیابان های قدس از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز ، طول خیابان 16 آذر از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز ، طول خیابان طالقانی از تقاطع قدس تا ولیعصر و خیابان های واقع شده در ضلع جنوبی خیابان انقلاب اسلامی شامل فخر رازی ، فلسطین ، ابوریحان ، دانشگاه ، رازی ، 12 فروردین و منیریه جاوید ؛ ممنوع است.

سردار حسینی همچنین از آغاز پاکسازی اطراف مسیرهای برگزاری راهپیمایی از پنج شنبه شب خبر داد و گفت این محدوده ها از شمال شامل بلوار کشاورز، از غرب خیابان کارگر ، از جنوب خیابان انقلاب و از شرق شامل خیابان ولیعصر می شود.

وی افزود: پلیس همه معابر و مسیرهایی را که داخل محدوده مذکور هستند شامل خیابان انقلاب ، خیابان های 12 فروردین ، دانشگاه ، فخر رازی ، ضلع شمالی 16 آذر ، قدس ، فرصت شیرازی و بخشی از خیابان طالقانی ، پنج شنبه شب برای راهپیمایی روز قدس پاکسازی می کند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت : از امروز پلیس با همکاری شهرداری منطقه 6 بروشورهایی را مبنی بر درج توقف ممنوع از پنج شنبه شب در مسیرهای راهپیمایی تا پایان مراسم برای اطلاع رسانی به مردم توزیع می کند تا کمترین حجم پاکسازی و جابجایی وسایل نقلیه اتفاق بیفتد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"