کد خبر: ۳۹۸۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۰۸ تير ۱۳۹۵
گروه بین الملل: در پی چالش سال های اخیر اقتصاد افریقای جنوبی جنرال موتورز مجبور به کاهش تولیداتش در این کشور شد.

کاهش شدید تولید جی ام در افریقای جنوبی

گروه بین الملل: در پی چالش سال های اخیر اقتصاد افریقای جنوبی جنرال موتورز مجبور به کاهش تولیداتش در این کشور شد.

به گزارش خبرخودرو، وضعیت فعلی اقتصاد افریقای جنوبی باعث شده تا این کشور در فعالیت های محلیش تجدید نظر کند و پیش بینی خوبی از دورنمای فعلی تجارت در این کشور نداشته باشد. بنابراین این خودروساز دیترویتی نرخ خود در تاسیسات پورت الیزابت را کاهش داده است. علاوه بر این سخنگوی جی ام گفت: در حال حاضر همه اقدامات قابل انجام نظیر جدایی داوطلبانه برای کاهش تاثیر شرایط موجود بر روی کارکنان مد نظر قرار گرفته است. جنرال موتورز در حال حاضر خودروهای شورولت اسپارک، شورولت یوتیلیتی و پیکاپ های ایسوزو را در افریقای جنوبی تولید می کند.

فروش خودرو در بازار داخلی سال گذشته افریقای جنوبی برای دومین سال پیاپی کاهش پیدا کرد و گمان می رود که در سال جاری نیز شاهد ادامه این روند باشیم. تها همین ماه گذشته 42907 دستگاه خودروی جدید به فروش رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال 2015 افتی 10.3 درصدی را نشان می دهد.

انتظار می رود که فروش خودروهای صفر در افریقای شمالی همچنان تحت فشار اهرم هایی مثل شرایط وخیم اقتصادی، قیمت بالای محصولات و نرخ بالایی بهره روندی رو به کاهش را داشته باشد. در حال حاضر جی ام، فورد و فولکس جز بزرگترین خودروسازان حاضر در افریقا هستند که در صدد تجدید نظر در مورد برنامه هایشان برآمده اند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"