کد خبر: ۳۹۸۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۰۸ تير ۱۳۹۵
به گزارش خبرخودرو، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 19 گفت: فعالیت احداث سوله آموزشی جدید در محوطه بوستان ترافیک منطقه 19 تا آخر ماه جاری به اتمام می رسد.

احداث سوله آموزشی جدید و آموزش بیش از 3000 دانش آموز در بوستان ترافیک

به گزارش خبرخودرو، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 19 گفت: فعالیت احداث سوله آموزشی جدید در محوطه بوستان ترافیک منطقه 19 تا آخر ماه جاری به اتمام می رسد.

علیرضا مرآتی با اعلام این خبر گفت: این سوله با مساحت 520 متر مربع به منظور برگزاری و توسعه کلاسهای آموزشی در این بوستان تا آخر تیرماه تکمیل و بهره برداری می شود.

وی با بیان اینکه روزانه به طور متوسط یک تا دو کلاس آموزشی در این بوستان برگزاری می شود خاطرنشان کرد: طی سال جاری 3600 دانش آموز در این بوستان از آموزشهای ترافیکی بهره مند شده اند. همچنین سه جلسه آموزشی با حضور 150 پرسنل آتش نشانی و 4 دوره کلاس آموزشی نیز ویژه پرسنل اتوبوسرانی برگزار شده است.

این مسئول افزود: 1700 دانش آموز از مدارس منطقه درخصوص خط سفید و قوانین آن از ابتدای سال آموزش دیده اند و این آموزشها در سرای محلات نیز به 800شهروند ارائه شده است.

به گفته وی در بحث آموزش چهره به چهره قوانین ترافیکی به شهروندان 400 شهروند تحت آموزش قرار گرفته اند. ضمن اینکه طی برنامه اجرا شده در میدان مرکزی میوه و تره بار، رانندگان خودروهای سنگین درخصوص خط سفید و قوانین آن آموزش دیدند.

مرآتی همچنین به اقدامات این حوزه در بحث نگهداشت شهر و تأمین ایمنی بزرگراه ها اشاره کرد و افزود: در همین راستا 40 نرده ایمنی در رفیوژ وسط آزادگان نصب شد.

همچنین بزگراه های تندگویان، علامه عسگری، شهید کاظمی و شهید هاشمی با نصب علائم ترافیکی شامل بشکه و استوانه ترافیکی و کاشن تانک ایمن شدند.

معاون شهردار منطقه در ادامه از اجرای اصلاح هندسی در تقاطع خیابان آموزگار- دانشگاه، آموزگار- میعاد جنوبی و ابتدای خیابان میعاد اشاره و بیان کرد: این اصلاح هندسی در قالب ایجاد رفیوژ وسط در این معابر اجرا شد. علاوه براین ابتدای خیابان معیاد جنوبی(تقاطع آموزگار) نیز با ایجاد یک لچکی اصلاح هندسی شد.

وی افزود: اجرای اصلاح هندسی در روبروی پایانه شهید سروری و روبروی متروی عبدل آباد با ایجاد میدان و انجام اصلاحات هندسی طرفین میدان از دیگر اقدامات این حوزه در راستای بهساز ی معابر و سهولت تردد خودروها محسوب می شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"