کد خبر: ۳۹۴۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
به گزارش خبرخودرو ،احمد نعمت بخش دبیر انجمن خودروسازان ایران درنامه ای به رئیس شورای شهر تهران دکتر چمران نوشت :در شرايطي كه دولت تدبير و اميد به خاطر سياستهاي غلط اقتصادي گذشته، بار گران بدهي هاي 600 هزار ميليارد توماني دولت قبل را به دوش مي كشد و از ايفاي تعهداتش به شهرداري ها ( كمك 82 درصدي به خريد اتوبوس و كمك هاي مقرره به توسعه مترو) بازمانده است اقدامات بسيار چشمگير و تلاش هاي ارزشمند همكاران ارجمندتان در تمام ابعاد و مخصوصاً در توسعه حمل و نقل عمومي بالاخص توسعه خطوط مترو از باقيات الصالحات است......

شوراي شهر تهران در راستاي اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتي

جناب آقای دکتر چمران

با سلام

در شرايطي كه دولت تدبير و اميد به خاطر سياستهاي غلط اقتصادي گذشته، بار گران بدهي هاي 600 هزار ميليارد توماني دولت قبل را به دوش مي كشد و از ايفاي تعهداتش به شهرداري ها ( كمك 82 درصدي به خريد اتوبوس و كمك هاي  مقرره به توسعه مترو) بازمانده است اقدامات بسيار چشمگير و تلاش هاي ارزشمند همكاران ارجمندتان در تمام ابعاد و مخصوصاً در توسعه حمل و نقل عمومي بالاخص توسعه خطوط مترو از باقيات الصالحات است.

همزمان، به زودي شاهد به ثمر رسيدن كوشش هاي بلا انقطاع مدير عامل محترم شركت كنترل كيفيت هوا در نصب فيلتر دوده هوا بر روي ناوگان اتوبوسراني تهران وسپس كلانشهرها خواهيم بودكه اقدامي بي بديل در كاهش آلايندگي شهرها خواهد بود.

اقدامات ياد شده وقتي كامل خواهند شد كه نوسازي ناوگان اتوبوسراني تهران و ساير كلانشهرها را بتوانيم با استفاده از اتوبوس هاي ساخت داخل ، هم طراز و بلكه بهتر از اتوبوسهاي وارداتي چيني كه بر خلاف مقررات بدون گذارندن استانداردهاي مصوب و بدون داشتن پلاك رسمي از مركز شماره گذاري راهور ، در خيابان هاي تهران در حال تردد هستند ، به انجام برسانيم.

به احتمال زياد اضطرار زماني عامل روي آوردن اعضاي شوراي شهر تهران به خريد كالاي ساخته شده  خارجي شده بود و چون تنها راه تامين مالي، كشور چين  بوده ، به خريد  اضطراري  از چين رضايت داده اند. اما اكنون  از جنابعالي به  عنوات پيرو صديق مقام معظم رهبري و ساير اعضاي محترم شوراي شهر تهران  انتظار دارد دستورات موكد ايشان دال بر استفاده حداكثري از توانمنديهاي داخلي را به اجرا درآورده و مقرر فرماييد با عقد قرارداد خريد از اتوبوس سازان داخلي ( تك كابين - دو كابين- لوفلور- دوگانه سوز و...) فرصت ارائه توانمندي هايشان را به ايشان  بدهيم.

از قديم گفته اند ماهي را هر وقت از آب بگيريد تازه است.

احمد نعمت بخش

دبیر انجمن خودروسازان ایران

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"