کد خبر: ۳۹۳۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
گروه بین الملل: خودروساز فرانسوی، سیتروئن از نسخه مخصوص C4 کاکتوس رونمایی کرده که با همکاری برند استرالیایی، Rip Curl ساخته شده است که تخته های موج سواری تولید میکند.

نسخه مخصوص سیتروئن C4 کاکتوس رونمایی شد

گروه بین الملل: خودروساز فرانسوی، سیتروئن از نسخه مخصوص C4 کاکتوس رونمایی کرده که با همکاری برند استرالیایی، Rip Curl ساخته شده است که تخته های موج سواری تولید میکند.

به گزارش خبرخودرو، شاید این همکاری عجیب به نظر برسد اما در سال های گذشته نیز محصولاتی مشارکتی همچون نیسان پولسار با برند ریبوک و فولکس واگن بیتل فندر ادیشن عرضه شده بودند.

خبر عجیب آن است که این نسخه مخصوص C4 کاکتوس به زودی در استرالیا عرضه نخواهد شد. فعلا این خودرو به بازار اروپا اختصاص دارد.

از ویژگی های C4 کاکتوسRip Curl می توان به تعدادی اصلاحات داخلی و بدنه شامل تزئینات نارنجی قاب بلندگوها، کف پایی ها و کمربندهای ایمنی اشاره کرد. هم چنین تعدادی برچسب در پانل های جلو و عقب این خودرو دارای طرح Rip Curl هستند.

در حالی که تغییرات این نسخه مخصوص ظاهری هستند، این مدل به سیستم کنترل کشش Grip سیتروئن مجهز شده که نیرو را به چرخی منتقل می کند که بیش ترین کشش رادارد.

این خودرو هم چنین به تایرهای مخصوص Goodyear 4 Season با رینگ های آلیاژی 17 اینچی مجهز شده است.

در بازارهایی که ین نسخه مخصوص کاکتوس در آن ها عرضه می شود، پنج گزینه رنگ مشکی Obsidian، سفید صدفی، فولادی قطبی، قرمز اسپرت یا خاکستری Tapenade موجود خواهد بود.

زمانی که این نسخه مخصوص به فروش برسد دارای موتور 1.2 لیتری توربو بنزینی با قدرت 81 کیلووات و گشتاور 205 نیوتون متر و 1.6 لیتری توربو دیزل با قدرت 68 کیلووات و گشتاور 230 نیوتون متر خواهدبود.

قیمت این نسخه مخصوص از 18480 پوند برای مدل PureTech 110 بنزینی شروع شده و به 19210 پوند برای مدل BlueHDi 100  دیزلی می رسد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"