کد خبر: ۳۹۳۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۵
گروه بین الملل: مجله Manager آلمان اعلام کرد که ب ام و تصمیم دارد مدیران مالی و جدیدی را منصوب کند و آقای هارالد گروگر، مدیر فعلی آن، به دنبال جوانسازی تیم مدیریتی ارشد این شرکت است.

ب ام و به دنبال تغییر مدیران ارشد سالخورده اش است

گروه بین الملل: مجله Manager آلمان اعلام کرد که ب ام و  تصمیم دارد مدیران مالی و جدیدی را منصوب کند و آقای هارالد گروگر، مدیر فعلی آن، به دنبال جوانسازی تیم مدیریتی ارشد این شرکت است.

به گزارش خبرخودرو، گروگر 50 ساله از پس از رایتهوفر مدیریت ب ام و را در دست گرفت به دنبال انتصاب نیکلاس پتر به جای فردیش ایشینر مدیر مالی فعلی است. این مطلب را مجله Magazin به نقل از یک منبع ناشناس اعلام کرده و هنوز ب ام و حاضر به اظهار نظر در مورد آن نشده است.

به علاوه قرار است این خودروساز آلمانی تا پایان ماه آگوست مدیر خرید خود را عوض کند. گمان میرود ثبت آمار ضعیف فروش در ماه می ب ام و را به فکر انجام چنین تغییراتی انداخته است.

ایشینر 62 ساله مدیر مالی و دراگر مدیر بخش فروش اروپا که وی نیز سن بالایی دارد هر دو با هدف جوانسازی تیم مدیریتی  ب ام و این شرکت را ترک و جای خود را به مدیران جوان تری می دهند. ب ام و هنوز به صورت رسمی  این خبر را تایید نکرده ولی به نظر می رسد که سکوت آن نیز بی معنا نباشد.


 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"