کد خبر: ۳۹۳۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۵
گروه بین الملل: بی ام و M3 با معرفی نسخه ای مخصوص که تنها 500 دستگاه از آن تولید خواهد شد وارد سی سالگی شد.

نسخه مخصوصی از بی ام و M3 معرفی شد

گروه بین الملل: بی ام و M3 با معرفی نسخه ای مخصوص که تنها 500 دستگاه از آن تولید خواهد شد وارد سی سالگی شد.

به گزارش خبرخودرو، نسخه مخصوص این سدان که بی ام و 30 Years M3 نامیده می وشد دارای رنگ بدنه ویژه آبی متالیک Macao است که برای اولین بار در نسل اول بی ام و M3 به نمایش درآمده بود. این نسخه مخصوص دارای بسته ارتقایی Competition بوده و قدرت موتور آن به 450 اسب بخار افزایش یافته است. هم چنین بی ام و 30 Years M3 دارای سیستم تعلیق M انتخابی، کمک فنرهای و دمپرهای جدید و رینگ های 20 اینچی با طراحی پره ستاره ای M 666 است. به گفته این خودروساز آلمانی، بی ام و 30 Years M3 دارای شتاب صفر تا صد 4 ثانیه است که 0.1 ثانیه سریع تر از مدل اصلی آن است. این شتاب با گیربکس دو کلاجه هفت سرعته M فراهم می شود در حالی که گیربکس دستی شش سرعته نیز شتابی 0.1 سریع تر از بی ام و M3 استاندارد ارائه می دهد.

از دیگر ویژگی های این سدان اسپرت می توان به Individual High Gloss Shadow Line بی ام و با ویژگی های ارتقا یافته همچون لوله اگزوز کرومی مشکی برای سیستم اگزوز M اسپرت اشاره کرد. هم چنین هواکش های M مخصوصی روی باله های جلوی این خودرو قرار دارند که لوگوی 30 Years M3 روی آن ها تعبیه شده است.

کابین این خودرو نیز با صندلی های مخصوص M اسپرت و طرح خطوط M بی ام و تغییر یافته است. لوگوی 30 Years M3 روی رکاب های در جلو نیز دیده می شود در حالی که حروف 30 Years M3 1/500 روی نوار داخلی فیبر کربنی این خودرو تعبیه شده است. این لوگو روی پشتی های سر صندلی های جلو نیز گلدوزی شده است. کابین این خودرو بر تودوزی چرمی Merino با رنگ آبی Fjord  و مشکی متمرکز است در حالی که رنگ های مشکی و نقره ای نیز به عنوان یک آپشن برای آن ارائه می شوند.

هنوز قیمت این نسخه مخصوص در ایالات متحده مشخص نیست اما در آلمان با قیمتی 10 هزار یورو بیش تر از بی ام و M3 دارای بسته ارتقایی Competitionبه فروش می رسد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"