کد خبر: ۳۹۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۴ - ۱۴ اسفند ۱۳۸۶
به گزارش خبرخودرو ، این شرکت باتولید بیش از 185185 دستگاه خودرو در ابتدای اسفند ، رکورد سالیانه خود را شکست.

رکورد توليد ساليانه پارس خودرو شکسته شد

به گزارش خبرخودرو ، این شرکت باتولید بیش از 185185دستگاه خودرو در ابتدای اسفند ،رکورد سالیانه خود را شکست.

به گزارش خبرنگار خبر خودرو ، حسن حیدری ، معاون تولید شرکت پارس خودرو به مناسبت شکستن مرز تولید خودرو در مقایسه بامدت مشابه سال گذشته گفت:پارس خودرو در اکثر محصولات تولیدی خود به بیش از 100%اهداف مورد نظر دست یافته است و با گذشتن ازمرز تولید 185185 دستگاه خودرو در روزهای آغازین اسفند ماه 86 ،به رکورد جدیدی در زمینه تولید خودرو دست یافتیم که میزان تولید خودرو در سال 88 و در صورت راه اندازی سالن رنگ جدید و مدرن این شرکت به بیش از 300000 دستگاه در سال خواهد رسید.

حیدری با اشاره به این مطلب که در سا ل86 ،چهار بار رکورد تولید ماهیانه این شرکت شکسته شده است اظهار کرد:با توجه به میزان تولید این شرکت ،دستیابی به مقام نخست از نظر رشد تولید در میان خودروسازان دور از دسترس نخواهد بود.

وی میزان سرانه تولید خودرو به ازای هر نفر در پارس خودرو راتا پایان بهمن ماه، 35 دستگاه اعلام کردو افزود:خودروهای تولیدی این شرکت از نظر کیفیت تولید وکسب استانداردهای کیفی مختلف نیز روند رو به رشد مطلوبی داشته اند.

معاون تولید پارس خودرو در خصوص زمان تحویل خودروهای تندر 90 افزود:با توجه به پیوستن نیروهای جدید درلایه های مدیریتی شرکت رنو پارس ،به نظر می رسد این شرکت در صدد تحکیم حوزه مدیریت اجرایی خود بر آمده و می توان امیدوار بود از این پس باایجاد تحول در تامین قطعات از طرف شرکت رنو پارس شاهد تسریع محسوسی در تولید تندر 90 باشیم .

حیدری با اشاره به این مطلب که سال 87برای پارس خودرو ،سال تحول نرم افزاری در حوزه مدیریت تولید خواهد بود تاکید کرد:یک برنامه جامع مستقل اجرایی ،کنترلی با عنوان 3Dو بامحوریت "هر روز بررسی ،هر روز اقدام،هر روز پیشرفت "تدوین و امکان سنجی شده است که در واقع راهکارهای مناسبی در راستای ارتقای سیستم های مدیریت تولید در اختیار این شرکت قرار می دهد.

معاون تولید شرکت پارس خودرو اضافه کرد:این شرکت اولین خودروسازی است که اقدام به تولید و بکار گیری نرم افزار سیستمهای کنترل مدیریت تولید کرده است .

معاون تولید شرکت پارس خودرو ازگسترش همکاری های نزدیک و پایاپای این شرکت با سه خودروساز بزرگ رنو ،نیسان و کیا خبر داد به گفته وی در اختیار داشتن سهم مناسبی از بازارفروش خودرو ،برنامه ریزی ،اجرا و دستیابی به سطوح تولیدی بالا،سرعت در راه اندازی خطوط تولید جدید ،رضایت مشتریان ،تولید خودروهای لوکس باقابلیت های رفاهی قابل قبول و درحد معیارها و استانداردهای جهانی و تنوع محصولات این شرکت به عنوان دستاوردهای مهم تعامل مناسب میان پارس خودرو و شرکت های همکار خارجی محسوب می شودومجموع این دستاوردها ،پارس خودرو را به عنوان چابک ترین خودروساز ایران مطرح خواهد نمود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"