کد خبر: ۳۹۳۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۵
گروه بین الملل: بازرگانی بخش مهمی از مبنای امروز صنعت خودرو است و به همین دلیل نیسان تیزرهای جددی را پیش از رونماییی خودروی NV300 منتشر کرده است.

انتشار تیزر عضو جدید خانواده نیسان NV

گروه بین الملل: بازرگانی بخش مهمی از مبنای امروز صنعت خودرو است و به همین دلیل نیسان تیزرهای  جددی را پیش از رونماییی خودروی NV300 منتشر کرده است.

به گزارش خبرخودرو، خودروی جدید NV300 به عنوان جایگزین Primastar معرفی شده و مسلما از لحاظ عملکردی بین NV200 و NV400 قرار دارد. این محصول طی همکاری مشترک نیسان رنو ساخته شده و قرار است که با استفاده از پلتفرم مشترکی با نسل جدید رنو ترافیک و تاسیسات Sandouville فرانسه تولید گردد و در واقع در خودروی مذکور دارای قطعات و ویژگی های مشترک بسیاری هستند.

از تیزر منتشر شده می توان فهمید که این خودرو دارای یک جلو پنجره V شکل و البته با زبان طراحی جدیدی است. البته شناخت رنو ترافیک در اینجا کمک شایانی به دانستن  ویژگی های NV300 می کند و دست کم ما را در زمان رونمایی شگفت زده نمی کند.

به گفته نیسان خودروی فوق با ضمانتنامه ای 160 هزار کیلومتری یا پنج ساله در اروپا عرضه می شود و در ماه سپتامبر در نمایشگاه اتومبیل هانوفو آلمان رونمایی می گردد.


 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"