کد خبر: ۳۹۳۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
گروه بین الملل: معرفی تویوتا C – HR و عدم موفقیت چندان خودروی هیبریدی کوچک لکسوس CT200h این خودروساز ژاپنی را بر آن داشته که یک شاسی بلند جدید وارد بخش C بازار کند.

لکسوس یک شاسی بلند هیبریدی جدید می سازد

گروه بین الملل: معرفی تویوتا C – HR و عدم موفقیت چندان خودروی هیبریدی کوچک لکسوس CT200h این خودروساز ژاپنی را بر آن داشته که یک شاسی بلند جدید  وارد بخش C بازار کند.

به گزارش خبرخودرو، لکسوس به خوبی می داند که این روزها شاسی بلندها حتی اگر خیلی کوچک هم باشند از فروش خوبی برخوردارند. باتوجه به پروژه ناموفق CT200h هیبریدی این شرکت هم اکنون به یک شاسی بلند جدید در این حوزه از بازار احتیاج دارد و میبایستی رقابت ویژه ای را با اینفینیتی Q30/QX30 به ویژه در اروپا دشته باشد. طبق اعلام مدیر لکسوس اروپا به زودی جایگزین CT200h که خود یک خودروی هیبریدی و احتمالا الهام گرفته از C – HR خواهد بود، معرفی خواهد گردید.

لکسوس امیدوار است که در آینده به کمک فناوی سبز خود سهم بیشتری را به خود اختصاص دهد. لکسوس عقیده دارد که نیازمند دستیابی به فروش بیش از 100 هزار دستگاهی در اروپا است. در واقع این شرکت می داند که برای تبدیل شدن به یکی از وزنه های بازار نیازمند در اختیار داشتن دست کم 5% از سهم فروش است و این مسئله می تواند به کمک خودروهای شاسی بلند محقق شود.


 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"