کد خبر: ۳۹۳۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۵
گروه بین الملل: پس از معرفی Tech Mahindra در اواخر سال 2015، شرکت Pininfarina خودروی pininfarina H2 speed مدل 2016 را در نمایشگاه ژنو رونمایی کرد و سپس از طراحی مدل مفهومی فرمول E خبر داد. اما حالا این شرکت ماموریت جدیدی را آغاز کرده و در پی معرفی یک خودروی تمام الکتریکی اسپرت است.

احتمال ساخت اولین خودروی اسپرت برقی قوت گرفت

گروه بین الملل: پس از معرفی Tech Mahindra در اواخر سال 2015، شرکت Pininfarina خودروی pininfarina H2 speed مدل 2016 را در نمایشگاه ژنو رونمایی کرد و سپس از طراحی مدل مفهومی فرمول E  خبر داد. اما حالا این شرکت ماموریت جدیدی را آغاز کرده و در پی معرفی یک خودروی تمام الکتریکی اسپرت است.

به گزارش خبرخودرو، اگرچه هنوز جزئیات دقیقی اعلام نشده است اما به نظر می رسد که این شرکت ایتالیایی در حال انجام کارهایی است. ماهیندرا که خود را مشغول ساخت formula E کرده Pininfarina که یک استودیوی مجهز طراحی را در اختیار دارد و به دنبال ساخت یک خودروی اسپرت تمام الکتریکی با ظاهری کاملا متفاوت و جذاب هستند.

پراوین شاه، مدیر ماهنیدرا گفت: طراحی نقش مهمی را در پروسه تولید یک خودرو ایفا می کند و باعث جلب توجه مشتریان می گردد.

گمان میرود که خودروی اسپرت جدید با الهام از H2 Speed concept ساخته و مشابه طراحی های سابق Pininfarina باشد گمان میرود که شانس این را داشتهباشیم که به زودی و درسال 2017 خودروی تمام الکتریکی ساخت Pininfarina را که در همکاری مشترکی با Mahindra و Tech Mahindra ساخته شده ببینیم و یا دست کم با مدل مفهومی آن  آشنا شویم.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"