کد خبر: ۳۹۳۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۵
گروه بین الملل: مسلما با تغییر مدیر ارشد اجرایی فولکس واگن استراتژی این خودروساز نیز تغییر خواهد کرد.

راهبرد جدید بزرگترین خودروساز اروپا چیست؟

گروه بین الملل: مسلما با تغییر مدیر ارشد اجرایی فولکس واگن استراتژی این خودروساز نیز تغییر خواهد کرد. ماتیاس مولر، مدیر جدید این برند آلمانی، نیز خود از برگزاری جلسه ای برای تصویب راهبرد جدید شرکت خبر داد.

به گزارش خبرخودرو، روزنامه آلمانی زبان BILD هدف این جلسه را نزدیک تر کردن عقاید مدیران بخش های مختلف پیش از اعلام استراتژی جدید عنوان کرده است. همچنین فعلا گمانه زنی هایی نیز در مورد خرید اپل توسط این گروه خودروسازی مطرح است.

آخرین تغییرات اساسی استراتژی فولکس واگن در سال 2007 و با آغاز مدیریت مارتین وینکترلورن شکل گرفت که شامل سبقت گرفتن از تویوتا و تبدیل شده به بزرگترین خودروساز جهان تا سال 2018 می شد. البته رضایتمندی پایین مشتریان به دلیل افشای رسوایی خودروهای دیزلی مانع دستیابی این گروه به هدف فوق شد و فولکس واگن حتی نتوانست نیمی از تولید ده میلیون دستگاهی تویوتا را داشته باشد.

حالا هدف تنهایی استراتژی فولکس واگن سال 2025 تعیین شده و شامل کاهش هزینه ها، بهبود سلسه مراتب، معرفی خودروهای الکتریکی، ایجاد سامانه های اتصالی میان خودروها، سوددهی بیشتر و تغییرات بنیادین در ساختار برند میشود.

البته هنوز مدیران شرکت کننده در این جلسه ناشناس باقی مانده اند ولی گمان میرود با تعیین فروش تعداد یک میلیون دستگاه خودروی برقی تا سال 2025 این شرکت به دنبال خرید سهام یک غول فناوری که برخی آن را اپل می دانند باشد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"