کد خبر: ۳۹۳۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۵
گروه بین الملل: خودروساز ژاپنی، نیسان، در پی معرفی نسخه ای پرچم دار از قشقایی است که با مدل هایی همچون بی ام و X1 و آئودی Q3 رقابت خواهد کرد.

نیسان قشقایی خودران می شود

گروه بین الملل: خودروساز ژاپنی، نیسان، در پی معرفی نسخه ای پرچم دار از قشقایی است که با مدل هایی همچون بی ام و X1 و آئودی Q3 رقابت خواهد کرد.

به گزارش خبرخودرو، این نسخه پرمیوم از شاسی بلند محبوب نیسان که توسط قشقایی پرمیوم کانسپت در نمایشگاه خودروی ژنو ماه مارس به نمایش درآمد در سال 2017 یا 2018 وارد جاده هایاروپا خواهد شد.

مدیر طراحی خودروی کانسپت قشقایی پرمیوم، Darryl Scriven طی مصاحبه ای گفت: "این کانسپت به منظور تولید طراحی شده است. اکنون ما روی منطبق سازی موادی همچون فیبر کربنی، چرم ناپا و رنگ مخصوص برای تولید در آینده کار می کنیم."

وی افزود: "ما هم چنین در پی یافتن راهی برای چگونگی تبدیل قطعات فیبر کربنی نمونه اولیه این خودرو به موادی هستیم که ظاهر را حفظ کرده و در عین حال تولید انبوه راحت تری داشته باشند."

خودروی به نمایش درآمده در این نمایشگاه که رنگ بدنه مشکی مات داشت از چراغ های جلو و عقب نوین، بسته ارتقایی بدنه با گلگیرهای فیبر کربنی، رینگ های آلیاژی بزرگ و کابینی با مواد پرمیوم همچون قسمت های از چرم ناپای سفید و فیبر کربنی بهره می برد.

در داخل این کانسپت فرمانی جدید تعبیه شده بود که شبیه به فرمان های اسپرت در آئودی TT جدید و مزدا MX-5 بود.

گمان می رود روکش چرم ناپای سفید گلدوزی شده این کانسپت نیز به تولید برسد.

گفته می شود این نسخه ممتاز قشقایی در انگلستان قیمتی در حدود 30 هزار پوند خواهد داشت.

نیسان هم چنین تایید کرده است که قشقایی که پنجمین خودروی پرفروش انگلستان است اولین مدل در خط تولید اروپایی این برند خواهد بود که با تکنولوژی هدایت خودران ProPilot جدید ارائه می شود. بنابراین گمان می رود نسخه ممتاز این خودرو نیز به این ویژگی مجهز شود تا با رقبای آلمانی مشهور خود رقابت کند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"