کد خبر: ۳۹۲۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۵
گروه بین الملل: هوندا در آفریقای جنوبی نسخه های فیس لیفت بریو و سدان بریو را عرضه کرد.

فیس لیفت هوندا بریو وارد بازار آفریقای جنوبی شد

گروه بین الملل: هوندا در آفریقای جنوبی نسخه های فیس لیفت بریو و سدان بریو را عرضه کرد.

به گزارش خبرخودرو، قیمت هاچ بک هوندا بریو مدل 2016 بین 9205 تا 10928 دلار است در حالی که سدان هوندا بریو 2016 بین 10041 تا 11585 دلار قیمت گذاری شده است.

هر دو مدل بریو و سدان بریو دارای قسمت جلوی بازطراحی شده شامل جلوپنجره پلاستیکی مشکی دو قسمتی با لوگوی هوندا، ورودی هوای رادیاتور بزرگ تر، هواکش های مصنوعی با چراغ های مه شکن گرد هستند. در حالی که نیم رخ این خودرو شبیه به مدل کنونی آن است، تغییرات قسمت پشت آن به طرح به روز شده چراغ های عقب محدود می شود.

کابین هر دوی این مدل ها دارای طراحی نوین داشبورد گرفته شده از هوندا BR-V به همراه تزئینات نقره ای مصنوعی و ترکیبی از پلاستیک مات و قسمت های مشکی پیانو است که حسی پرمیوم را القا می کند.

فیس لیفت این خودرو دارای سیستم صوتی بلوتوثی است که قبلا برای آن عرضه نمی شد. هم چنین هر دوی این مدل ها به صورت استاندارد دارای ویژگی های ایمنی/امنیتی همچون ABS+EBD، کیسه هوای جلوی دوگانه، کمربرند ایمنی جلو با پیش کشنده و محدود کننده، قفل مرکزی و ایموبلایزر موتور هستند.

بریو و سدان بریو هم چنان از موتور 1.2 لیتری i-VTEC چهار سیلندر با قدرت 90 اسب بخار و گشتاور 109 اسب بخار بهره می برند. یک گیربکس دستی پنج سرعته به صورت استاندارد در این خودرو ارائه می شود در حالی که گیربکس اتوماتیک پنج سرعته در نسخه ممتاز Comfort آن عرضه می شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"