کد خبر: ۳۹۲۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
به گزارش خبرخودرو، نائب رئیس اتحادیه لوازم یدکی خودرو از صادرات 4 شرکت تولید کننده سوپاپ و رادیاتور ایرانی به 35 کشور جهان خبر داد.

صادرات قطعات یدکی ایرانی به 35 کشور

به گزارش خبرخودرو، نائب رئیس اتحادیه لوازم یدکی خودرو از صادرات 4 شرکت تولید کننده سوپاپ و رادیاتور ایرانی به 35 کشور جهان خبر داد.

سید مهدی کاظمی در حاشیه چهارمین نمایشگاه لوازم یدکی اتومبیل و ماشین‌آلات افزود: کشورهای اروپایی ، همسایه و حاشیه خلیج‌فارس بازارهای هدف این قطعات ایرانی هستند.

وی با اشاره به حضور 70 درصدی شرکتهای تولید کننده لوازم یدکی ایرانی و 30 درصد شرکتهای وارد کننده قطعات در این دوره از نمایشگاه تصریح کرد: قطعات همه‌ شرکتهای حاضر در نمایشگاه مورد بررسی قرار گرفته است.

کاظمی هزینه بالای تمام شده کالای ایرانی را دلیل کاهش تقاضا دانست و گفت: کیفیت قطعات ایرانی از مشابه چینی، هندی و ترکیه بیشتر است که این قطعات به دلیل ارزان بودن، بازار لوازم یدکی را در اختیار خود قرار داده است.

نائب رئیس اتحادیه لوازم یدکی خودرو بازار لوازم یدکی را نیازمند حمایت دولت دانست و ادامه داد: در صورت جلوگیری از ورود کالای خارجی مشابه با تولید ایرانی، حجم تولید در کشور افزایش و قیمت لوازم یدکی کاهش می یابد.

کاظمی با اشاره به اینکه همه لوازم یدکی ایرانی و خارجی اصل در کشور دارای گارانتی هستند افزود: فروشندگان قطعات موظف به تعویض قطعه معیوب و یا پرداخت هزینه آن هستند که در غیر این صورت اتحادیه با متخلفان برخورد خواهد کرد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"