کد خبر: ۳۹۲۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
گروه بین الملل: به تازگی طراحی ذهنی از هوندا CR-V مدل 2017 بر اساس تصاویر فاش شده این خودرو که در حال تست در ایالات متحده بوده، منتشر شده است.

طراحی ذهنی هوندا CR-V منتشر شد

گروه بین الملل: به تازگی طراحی ذهنی از هوندا CR-V مدل 2017 بر اساس تصاویر فاش شده این خودرو که در حال تست در ایالات متحده بوده، منتشر شده است.

به گزارش خبرخودرو، گمان می رود این خودرو اواخر سال جاری یا اوایل سال 2017 رونمایی شده و سال آینده در بازار ایالات متحده به فروش برسد.

بدنه CR-V جدید تحولی رو به جلو است و از عناصر طراحی جدیدترین محصولات هوندا همچون سیویک بهره می برد. طراحی این خودرو نشان می دهد که هوندا طراحی این خودرو را آشنا و در عین حال ساده درنظر گرفته است که معمولا این رویکرد برای خودروهای پرفروش اتخاذ می شود.

در حالی که قسمت جلوی این خودرو از طراحی جلوپنجره Solid Wing هوندا به همراه چراغ های جلوی LEDبهره می برد، قسمت پشت آن دارای چراغ های عقب L شکل، تزئین کرومی برجسته و جای جدید قاب پلاک است. فاصله بین دو محور CR-V حدود 80 میلی متر بیش تر خواهد شد تا بتواند با ردیف سوم صندلی ها در نسخه ممتاز آن هماهنگ شود.

نسل بعدی CR-V بر اساس پلتفرم مدولار هوندا سیویک جدید ساخته شده و موتور 1.5 لیتری توربوی این سدان متوسط نیز برای آن تعبیه خواهد شد. هم چنین شایعه شده است که یک نسخه ممتاز 2.0 لیتری توربو و 2.4 لیتری VTEC نیز برای این خودرو موجود خواهد بود. تنها گزینه گیربکس این خودرو EarthDreams CVT خواهد بود در حالی که گزینه AWD به صورت انتخابی برای آن ارائه می شود.

گمان می رود یک نسخه دیزلی با موتور 1.6 لیتری i-DTEC نیز برای این خودرو در اروپا عرضه شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"