کد خبر: ۳۹۲۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
گروه بین الملل: بی ام و سری 5 تورینگ مدل 2016 (نسل بعدی بی ام و سری 5 استیت) در حال تست در فرانسه دیده شده است.

بی ام و سری 5 تورینگ مدل سال تست می شود

گروه بین الملل: بی ام و سری 5 تورینگ مدل 2016 (نسل بعدی بی ام و سری 5 استیت) در حال تست در فرانسه دیده شده است.

به گزارش خبرخودرو، گمان می رود نسل بعدی بی ام و سری 5 در نمایشگاه خودروی پاریس سال جاری در مدل سدان رونمایی شود و پس از آن نسخه های استیت و گرن توریزمو و M5 عملکردی این خودرو در سال 2017 معرفی شوند.

خبر مهم در مورد سری 5 مدل 2016 بهره گیری آن از پلتفرم 35up است که از سری 7 کاملا جدید گرفته می شود. گمان می رود این پلتفرم فیبر کربنی کمک کند تا سری 5 جدید حدود 110 کیلوگرم سبک تر شود که در نتیجه تاثیر مستقیمی بر میزان بهره وری و آلایندگی سری 5 خواهد  داشت.

طراحی سری 5 مدل 2016 در مقایسه با نسل کنونی آن یک تحول خواهد بود. هم چنین انتظار می رود عناصر طراحی از سری 7 جدید همچون جلوپنجره دو تکه بزرگ تر و چراغ های عقب OLED قابل توجه تر نیز برای این خودرو تعبیه شوند. سری 5 جدید به صورت استاندارد به چراغ های جلوی LED و آپشن تکنولوژی روشنایی لیزری مجهز خواهد شد.

سری 5 جدید علاوه بر طیف معمول موتورهای چهار و شش سیلندر تواین پاور توربوی بنزینی و دیزلی، دارای دو مدل هیبریدی شارژی به نام های 530e و 540e نیز خواهد بود. گمان می رود مدل عملکرد بالای M550d این خودرو نیز با موتور دیزلی quad توربوشارژ عرضه شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"