کد خبر: ۳۹۰۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
به گزارش خبرخودرو، معاون شهردار تهران از تشکیل 3 کمیته ویژه به منظور رسیدگی به وضعیت ترافیکی و حمل ونقلی نمایشگاه شهر آفتاب خبر داد .

تشکیل 3کمیته ویژه رسیدگی به وضعیت ترافیکی مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب

به گزارش خبرخودرو، معاون شهردار تهران از تشکیل 3 کمیته ویژه به منظور رسیدگی به وضعیت ترافیکی و حمل ونقلی نمایشگاه شهر آفتاب خبر داد .

سیدجعفر تشکری هاشمی با بیان اینکه پس از آغاز به کار نمایشگاه شهر آفتاب اکنون شاخص های حمل ونقل عمومی باید به ضرورت در دسترس بازدید کنندگان قرار داشته باشد، گفت: در حالی که برآورد می شود بین 150 هزار تا 400هزار بازدیدکننده داشته باشیم، سه کمیته ویژه اعم از کمیته مهندسی ترافیک ،کمیته حمل ونقل عمومی و کمیته انضباط و فرهنگ ترافیکی به منظور رسیدگی هرچه بهتر به وضعیت حمل ونقل و ترافیک این مجموعه تشکیل شده است .

وی از استقرار تیم ستاد و پشتیبان حمل و نقل و ترافیک در ساختمان نمایشگاه شهر آفتاب خبر داد و گفت: تمامی اقدامات اجرایی و رسیدگی به وضعیت پارکینگ ها و پارکبان ها در نمایشگاه شهر آفتاب تحت نظارت خواهد بود .

تشکری هاشمی با اشاره به اینکه مدهای حمل ونقل عمومی اعم از مترو، اتوبوس، تاکسی و دوچرخه در مجموعه نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب در دسترس شهروندان قرار دارد، تصریح کرد: شهروندان در نظر داشته باشند که چنانچه از طریق مترو به شهر افتاب سفر می کنند به فضای داخلی نمایشگاه دسترسی خواهند داشت. درعین حال که اتوبوس های ویژه مسیر منتهی به نمایشگاه شهر افتاب از 9 نقطه شهر تهران به شهروندان خدمات رسانی خواهند کرد .

معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه از 8 نقطه اصلی شهر تهران پایانه هایی برای تاکسی پیش بینی شده که پایانه تاکسی ها هم در فضای اختصاصی نمایشگاه  قرار دارد، اظهار داشت: همچنین برای استفاده کنندگان از خودروهای شخصی هم بیش از 10هزار فضای پارک اختصاص یافته است که از محل پارکینگ ها تا فضای داخل نمایشگاه قریب به 800 متر بوده و شهروندان می توانند این مسیر را با استفاده از دوچرخه و ون و .... طی کنند .

تشکری هاشمی در ادامه به تمهیدات حمل ونقلی نمایشگاه شهر آفتاب اشاره کرد و گفت: به طور حتم سرویس ها و خدمات حمل ونقل عمومی تا خروج آخرین نفر از نمایشگاه فعالیت خواهند داشت. همچنین با توجه به اینکه پنج شنبه جاری تعطیل رسمی است و از سویی بازدید نمایشگاه و از سوی دیگر زیارت اهل قبور را شاهد هستیم، به طور حتم تراکم ترافیک خواهیم داشت که با همکاری پلیس راهور تمهیدات ترافیکی برای محورهای منتهی به نمایشگاه شهر آفتاب در نظر گرفته شده است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"