کد خبر: ۳۹۰۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
گروه بین الملل: آئودی در حال عرضه مدل های جدید خود است و با رونمایی SQ7 دیزلی مخالفانش را غافلگیر کرده است.

آئودی قدرتمندترین شاسی بلند دیزلی بازار را معرفی کرد

گروه بین الملل: آئودی در حال عرضه مدل های جدید خود است و با رونمایی SQ7 دیزلی مخالفانش را غافلگیر کرده است.

به گزارش خبرخودرو، آئودی SQ7 TDI مدل 2017 که از موتور تواین توربوشارژ 4.0 لیتری دیزلی V8 با قدرت 435 اسب بخار و گشتاور 664 فوت پوند بهره می برد به گفته آئودی، قدرتمندترین شاسی بلند دیزلی بازار است. برای اولین بار در دنیا، دو توربوی این خودرو با کمپرسوری برقی پشتیبانی می شوند که در این صورت عملا توربوهاتاخیر نخواهند داشت.

موتور V8 این خودرو می تواند یک شاسی بلند پنج یاهفت سرنشین را در مدت کم تر از 5 ثانیه به شتاب 100 کیلومتر بر ساعت برساند و بیشینه سرعت 249 کیلومتر بر ساعت را فراهم سازد. آئودی ادعا می کند SQ7 دارای میزان مصرف سوخت 1 لیتر در هر 13.9 کیلومتر خواهد بود.

بدنه SQ7 دارای ظاهری تهاجمی تر است که با جلوپنجره منحصر به فرد، هواکش ها، سپر جلو، اسپویلر لبه سقف، دیفیوزر و لوله اگزوز چهارگانه مستطیلی کامل می شود.

SQ7 همچون Q7 استاندارد با 24 سیستم کمک راننده متفاوت شامل کمک ثابت در مسیر، ترمز اضطراری خودکار، شناسایی عابر پیاده و حیوانات، کمک ترافیک، کروز کنترل انتخابی و غیره موجود است.نمایشگر لمسی بزرگ سیستم سرگرمی، نمایشگر بالای سر، ارتباط اطلاعات LTE و داشبورد دیجیتال نیز برای این خودرو موجود است.

این خودرو از فصل بهار آینده با قیمت 89900 یورو در اروپا پیش فروش می شود. ممکن است آئودی SQ7 TDI مدل 2017 در آمریکای شمالی به فروش نرسد اما یک SQ7 با موتور 4.0 لیتری TSFI بنزینی به کار رفته در S8 می تواند در این بازار عرضه شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"