کد خبر: ۳۹۰۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
گروه بین الملل: جنرل موتورز از سرمایه گذاری 906.7 میلیون دلار در تاسیسات Spring Hill و Bay city برای ساخت موتورهای جدید خبر داد.

اعلام برنامه جدید سرمایه گذاری جی ام

گروه بین الملل: جنرل موتورز از سرمایه گذاری 906.7 میلیون دلار در تاسیسات Spring Hill و Bay city برای ساخت موتورهای جدید خبر داد.

به گزارش خبرخودرو، بزرگترین خودروساز ایالات متحده اعلام کرد در پروژه کاملا جدید تولید خودروهای کم مصرفش و برنامه بازسازی تاسیسات Spring Hill مبلغ 788.7 میلیون دلار سرمایه گذاری می کند که باعث ایجاد 792 فرصت شغلی می شود.

علاوه بر این جنرال موتورز در ماه فوریه خبر داده بود که برای ساخت یک موتور 6.2 لیتری V8 برای پیکاپ ها و شاسی بلندها مبلغ 148 میلیون دلار کنار گذاشته است که این سرمایه گذاری نیز 29 فرصت شغلی جدید را ایجاد می کند. قرار است کار ساخت از ماه می آغاز شود و به گفته شرکت تا سال ها ادامه پیدا کند.

این سرمایه گذاری بخشی از برنامه تعهد شرکت بین جی ام و اتحادیه کاری برای حفظ و ایجاد فرصت های شغلی است که  ظرف چهار سال آینده و با رقمی 8.3 میلیارد دلاری صورت می پذیرد.

هفته جاری دو خودروساز دیترویتی دیگر نیز برنامه مشابهی را اعلام کردند شرکت فورد از سرمایه گذاری 1.4 میلیارد دلاری برای تاسیسات Livonia و 200 میلیون دلار برای تاسیسات اوهایو و افزایش تولید جعبه دنده هایش خبر داد به علاوه فیات کرایسلر نیز برنامه سرمایه گذاری 74.7 میلیون دلاری تاسیسات ترنتون در میشیگان را آغاز نمود.


 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"