کد خبر: ۳۸۹۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
به گزارش خبرخودرو، در راستاي انجام مسووليت‌هاي اجتماعي، مديرعامل، معاونين، مديران و جمعي از كاركنان سايپايدك از مركز بهزيستي و توانبخشي وردآورد بازديد كردند.

 بازديد مديرعامل و مديران سايپايدك از مركز بهزيستي و توانبخشي وردآورد

به گزارش خبرخودرو، در راستاي انجام مسووليت‌هاي اجتماعي، مديرعامل، معاونين، مديران و جمعي از كاركنان سايپايدك از مركز بهزيستي و توانبخشي وردآورد بازديد كردند.

در بازديد مهندس وحيدزاده و مديران سايپايدك از اين مركز كه با اهداي گل به مددجويان و احوالپرسي صميمانه با آنها همراه بود، مهناز اوجاني مدير مجتمع خدمات بهزيستي وردآورد طی توضیحاتی درخصوص فعاليت این مجتمع اظهار کرد: اینجا تنها مرکز دخترانه دولتی تهران است كه 2500 پرونده تحت پوشش در این مرکز قرار دارد که از این تعداد 280 نفر به طور شبانه‌روزی نگهداری می‌شوند.

مهندس وحيدزاده نيز پس از اين بازديد در سخناني اظهار داشت:  اینجا زحمات كادر مربيان با  کار اعتقادی گره خورده است.

مديرعامل سايپايدك ادامه داد: بايد به منظور قدرداني از برخورداري از نعمت سلامتي، به افراد كم توان كمك كنيم و اين وظيفه اعتقادي، اسلامي و انساني ماست.

وي با تاكيد بر بهره‌گيري از استعدادهاي مددجويان به بهترين شكل ممكن، گفت: مربياني كه در اين مركز كار مي‌كنند به معناي واقعي ايثارگر هستند.

مهندس وحيدزاده همچنين آمادگي سايپايدك را براي كمك به مركز بهزيستي وردآورد جهت تدوين برنامه‌هاي يكساله و پنج ساله براي توسعه و درآمدزايي اين مركز، اعلام كرد.

وي با بيان اينكه هيچ لذتي بالاتر از كمك به ديگران و رفع نياز آنها وجود ندارد، تاكيد كرد: قطعا منابع و بودجه دولتي براي رفع تمام نياز مراكز بهزيستي كافي نيست و بايد براي جذب منابع غير دولتي و اشخاص خير برنامه‌ريزي منسجمي داشت.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"