کد خبر: ۳۸۹۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
گروه بین الملل: به نظر می رسد رسوایی دستکاری ارقام مربوط به خودروهای میتسوبیشی باعث استعفای دست کم دو تن از مدیران ارشد ان شود.

احتمال استعفای دو مقام ارشد میتسوبیشی

گروه بین الملل: به نظر می رسد رسوایی دستکاری ارقام مربوط به خودروهای میتسوبیشی باعث استعفای دست کم دو تن از مدیران ارشد آن شود.

به گزارش خبرخودرو، اعتراف میتسوبیشی به تقلب در میزان مصرف سوخت باعث افت پنجاه درصدی ارزش سهام آن ظرف یک هفته شد و گمان آن می رود که باعث اخراج دست کم دو تن از مدیران رده بالای آن شود.

رسانه های ژاپنی مدعی شده اند که رئیس هیئت مدیره و مدیریت شرکت آقای ماسوکو و مدیر ارشد اجرایی آقای آیکاوا جز مدیان رده بالایی هستند که تصمیم به استعفا گرفته اند.

میتسوبیشی اخیرا تایید کرده روش آزمایش میزان مصرف سوختش را که با قوانین ژاپن سازگار نبوده از سال 2002 استفاده می کرده است. این در حالی است که برخی رسانه ها مدعی شده اند که این روش از سال 1991 استفاده می شده. میتسوبیشی اعلام کرده که با شکل گیری یک کمیته تحقیق ویژه به دنبال بررسی دقیق تر موضوع است و پس از سه ماه نتایج تحقیقات خود را اعلام خواهد کرد. این دو مدیر اعلام کرده اند که هم زمان با اعلام نتایج تحقیقات استعفا خواهند داد.

البته میتسوبیشی در بیانیه رسمیش اعلام داشته که عدم تطابق استانداردهای سختگیرانه مصرف سوخت ایالات متحد با ژاپن باعث بروز این اختلافات شده است.


 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"