کد خبر: ۳۸۹۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
به گزارش خبرخودرو، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از تعیین نرخ خطوط جدید اتوبوسرانی به مقصد مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب خبر داد.

نرخ کرایه خطوط اتوبوسرانی به مقصد مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب

به گزارش خبرخودرو، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از تعیین نرخ خطوط جدید اتوبوسرانی به مقصد مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب خبر داد.

پیمان سنندج با بیان اینکه شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با راه اندازی 9 خط اقدام به ارائه خدمات حمل و نقلی به بازدیدکنندگان نمایشگاه بین المللی کتاب در مجموعه شهر آفتاب کرده است افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است تا در زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب 500 دستگاه اتوبوس کار جابجایی بازدیدکنندگان به مجموعه شهر آفتاب را انجام دهد.

وی در ادامه با اشاره به تعیین نرخ کرایه خطوط جدید اتوبوسرانی به مقصد شهر آفتاب بیان کرد: در تمامی این 9 مسیر نرخ کرایه اتوبوس ها در دو قالب پرداخت نقدی و پرداخت کارت بلیت الکترونیک تعیین شده است.

سنندجی با اشاره به میزان کرایه خطوط اتوبوسرانی شهر آفتاب توضیح داد: برای شماره خط 425 از پایانه خاوران به شهر آفتاب،، شماره خط 429 از پایانه جنوب به شهر آفتاب،، شماره خط 426 از میدان رسالت به مقصد شهر آفتاب، شماره خط 431 از پایانه بیهقی به مقصد شهر آفتاب، شماره خط 427 از پایانه آزادی به مقصد شهر آفتاب و شماره خط 428 از میدان صنعت به مقصد شهر آفتاب نرخ کرایه کارت بلیت 8000 ریال و نرخ کرایه نقدی 9750 ریال در نظر گرفته شده است.

وی همچنین گفت: برای شماره خط 433 از پاسگاه نعمت آباد به مقصد شهر آفتاب نرخ کرایه کارت بلیت 7450 ریال و نرخ کرایه نقدی 9750، شماره خط 432 از مترو شاهد به مقصد شهر آفتاب با نرخ کرایه کارت بلیت 4970 ریال و کرایه نقدی 6750 ریال و شماره خط 430 از میدان راه آهن به مقصد شهر آفتاب کرایه کارت بلیت 8000 ریال و کرایه نقدی 9750 ریال در نظر گرفته شده است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"