کد خبر: ۳۸۹۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
گروه بین الملل: شاسی بلند لیفان Maiwei X7 با رنگ بدنه سفید و نواری براق روی جلوپنجره در نمایشگاه خودروی بیجینگ معرفی شد.

با لیفان Maiwei X7 آشنا شوید

گروه بین الملل: شاسی بلند لیفان Maiwei X7 با رنگ بدنه سفید و نواری براق روی جلوپنجره در نمایشگاه خودروی بیجینگ معرفی شد.

به گزارش خبرخودرو، Maiwei X7 کراس اووری بین یک شاسی بلند و یک چندمنظوره است و زمانی که در نیمه دوم سال جاری در بازار چین عرضه شود قیمتی معادل 80 یوان چین خواهد داشت.

انتظار می رفت شاسی بلند بزرگ تر لیفان X80 نیز در این نمایشگاه رونمایی شود اما این خودرو به نمایش در نیامده است.

قرار است نام Maiwei تبدیل به زیر برند جدیدی برای طیف خودروهای جوان پسند این خودروساز شود. این مدل X7 اولین خودرو از این زیر برند است. Maiwei ترجمه آوایی my way (مسیر من) است.

طراحی این خودرو برای لیفان به روز است اما به طور کلی جذابیت زیادی ندارد. گلگیرهای مشکی حس یک کراس اوور را به این خودرو می دهند اما رینگ های آن بسیار کوچک هستند البته رینگ ها و ترمزهای قرمز آن تا حدودی جذاب هستند.

نیروی این خودرو از موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر بنزینی با قدرت 107 اسب بخار و گشتاور 145 نیوتون متر متصل به گیربکس دستی پنج سرعته یا اتوماتیک چهار سرعته تامین می شود. این خودرو دارای طول 4440 میلی متر، عرض 1730 میلی متر، ارتفاع 1760 میلی متر و فاصله بین دو محور 2720 میلی متر است.

داخل این خودرو با صندلی های چرم مصنوعی دو رنگ و چوب مصنوعی قهوه ای تیره تزئین شده است.

در قسمت پشت این خودرو چراغ های بزرگ قرمز رنگ با نواری براق به یک دیگر متصل شده اند. لوله اگزوزهای ظاهری این خودرو مصنوعی هستند و لوله اگزوز اصلی زیر کاپوت آن پنهان شده است.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"