کد خبر: ۳۷۹۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۴
به گزارش خبرخودرو، بازرسی و ازمون های تحت فشار مخازن گاز که از نصب انها بر روی خودروها بیش از 5 سال می گذرد ، الزامی است.

تاکید استاندارد تهران بر بازرسی مخازن خودروهای گازسوز

به گزارش خبرخودرو، بازرسی و ازمون های تحت فشار مخازن گاز که از نصب انها بر روی خودروها بیش از 5 سال می گذرد ، الزامی است.

مسلم بیات مدیرکل استاندارد استان تهران افزود : 10 شرکت بازرسی را برای فعالیت های بازرسی مخازن گاز خودروها انتخاب کردیم و به صورت خودجوش مخازن 2 هزار تاکسی شهر تهران را بازرسی و نتایج بدست امده را به اتحادیه تاکسیرانی ارسال کردیم.

وی گفت : انتظار داریم اتحادیه تاکسیرانی تهران بازرسی های دوره ای مخازن تاکسی ها را ادامه دهد چرا که برای حفاظت از سلامت مردم و شهروندان مجبور به اعلام و پیگیری موضوع از طریق مراجع قضایی هستیم.

بیات با بیان اینکه از سال 95 تیم های بازرسی از مخازن خودروها را در مراکز معاینه فنی مستقر خواهیم کرد ، افزود : از اواخر سال گذشته هم استانداردهای حمل و نقل و ذخیره سازی ال پی جی را به اجرا گذاشتیم.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی واحدهای تولیدی در 11 ماه اخیر پروانه 1800 واحد تولیدی تمدید ، 265 پروانه باطل و 200 پرونده هم تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد، گفت : در این مدت حدود 50 هزار بطری نوشیدنی میوه ای ، حدود 29 هزار قوطی کنسرو ماهی ، حدود 18500 بسته انواع دوغ و ماست ، حدود 14200 بطری اب معدنی ، 6750 بسته چای سبز و سیاه ، 4 هزار بسته انواع کیک ، 2 هزار بطری ابلیمو توقیف و جمع اوری شد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"