کد خبر: ۳۷۹۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
گروه بین الملل: به تازگی بروشوری از نسخه مخصوص جدید تویوتا اتیوس کراس درز کرده است که تویوتا اتیوس کراس دینامیک نامیده خواهد شد.

بروشور تویوتا اتیوس کراس دینامیک درز کرد

گروه بین الملل: به تازگی بروشوری از نسخه مخصوص جدید تویوتا اتیوس کراس درز کرده است که تویوتا اتیوس کراس دینامیک نامیده خواهد شد.

به گزارش خبرخودرو، این خودرو طی روزهای آینده روانه بازار خواهد شد.

چنان چه در بروشور فاش شده دیده می شود، نسخه دینامیک این خودرو دارای قسمت های مشکی روی ریل های سقف، آینه های کناری و دستگیره های در، نشان دینامیک روی ستون C و سنسورهای پارک عقب است. این خودرو در دو رنگ بدنه نارنجی Inferno و سفید موجود است.

بنابر رنگ بدنه انتخاب شده، داخل این خودرو نیز از تودوزی با رنگ هماهنگ بهره می برد. به عنوان مثال، رنگ بدنه نارنجی Inferno در این خودرو با تودوزی مشکی و نارنجی برای فرمان، روکش صندلی ها و کف پایی ها و روشنایی محیطی نارنجی هماهنگ می شود. اهرم دنده این خودرو دارای روکش مشکی پیانو و مواد پلاستیکی نقره ای است.

هیچ تغییری در زیر کاپوت این خودرو اعمال نشده است. اتیوس کراس دینامیک با موتور 1.2 لیتری بنزینی با قدرت 80 اسب بخار و گشتاور 104 نیوتون متر، 1.5 لیتری بنزینی با قدرت 90 اسب بخار و گشتاور 132 نیوتون متر و 1.4 لیتری دیزلی با قدرت 68 اسب بخار و گشتاور 170 نیوتون متر عرضه می شود. تمام این موتورها به گیربکس دستی پنج سرعته متصل هستند.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"