کد خبر: ۳۷۹۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۴
گروه بین الملل: پس از ثبت رکورد فروش درسال 2015، مرسدس بنز توانست به مدد جهش 50 درصدی فروش در چین سال جاری را با رشدی دو رقمی آغاز کند.

رشد فروش محصولات مرسدس بنز

گروه بین الملل: پس از ثبت رکورد فروش درسال 2015، مرسدس بنز توانست به مدد جهش 50 درصدی فروش در چین سال جاری را با رشدی دو رقمی آغاز  کند.

به گزارش خبرخودرو، دایملر درسند چشم انداز سال 2016 کاهش نسبی رشد فروش و سوددهی را پیش بینی کرده و عقیده دارد که با افت تقاضای بازار چین مواجه خواهد شد. این درحالی است که مرسدس بنز ماه ژانویه را با فروش 150814 دستگاهی آغاز کرده که در حالی از رشدی 19.9 درصدی در مقایسه با سال گذشته است. البته بایستی گفت که بازار اروپا همچنان به رشد مثبت خود ادامه می دهد و مرسدس بنز توانسته در مدت یک ماهه ابتدایی سال با رشدی 15.2 درصدی در این منطقه تعداد 54937 دستگاه از محصولاتش را به فروش برساند. از مهم ترین دلایل افزایش فروش در اروپا می توان به قدرت گرفتن بازارهای بژیک، بریتانیا، اسپانیا و سوئیس اشاره کرد.

بایستی گفت سال گذشته چین برای اولین بار به بزرگترین بازار محصولات مرسدس بنز تبدیل شد و رشدی 41 درصدی را در عرضه محصولات آن ایجاد کرد. با این حال فعلا رشد این بازار کمی تعدیل شده است. علاوه بر این مرسدس بنز عملکرد مناسبی نیز در بازارهای آسیا – اقیانوسیه و همچنین ایالات متحده داشت و توانست مشتریان زیادی را در آن ها پیدا کند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"