کد خبر: ۳۷۹۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۴
گروه بین الملل: طبق اعلام یک منبع آگاه، شرکت فرانسوی پژو در نظر دارد بخشی از نیروی کار 850 نفری خود درتاسیسات یوآسی فرانسه را تعدیل کند.

تعدیل نیروی پژو در پاریس

گروه بین الملل: طبق اعلام یک منبع آگاه، شرکت فرانسوی پژو در نظر دارد بخشی از نیروی کار 850 نفری خود درتاسیسات یوآسی فرانسه را تعدیل کند.

به گزارش خبرخودرو، این تصمیم پژو پس از یک نشست خارج از برنامه شرکت اتخاذ شده است که با واکنش سریع سه اتحادیه کاری آن مواجه شده است. گفته میشود پژو که با افت تقاضای محصولاتش رو به رو شده به دنبال حذف نوبت کاری ثبت  واحد یوآسی می باشد. البته گفته شده که این تعدیل از میان 4500 کارگر رسمی آن صورت نخواهد گرفت.

یکی از نمایندگان پژوسیتروئن خبر حذف نوبت های کاری یوآسی را تایید کرد ولی ازاعلام تعداد دقیق افراد قرار گرفته در فهرست تعدیل خودداری نمود. وی گفت براساس برنامه فروش سال 2017، ما به ایجاد تطابق میان تولید و نیروی کار نیاز داریم و لذا می بایستی تعداد نوبت های کاری را از سه به دو نوبت کاهش دهیم.

می توان این تصمیم پژو را درراستای برنامه کاهش هزینه های آن دانست. گفتنی است تاسیسات یوآسی در حومه پاریس پس از تعطیلی واحد آتی تنها تولید کننده سیتروئن C3 است ولی طبق برنامه ریزی های صورت گرفته این خط تولید تا سال 2017 را اسلوواکی منتقل میشود و این مسئله تولید آن را به تدریج از 235 هزار دستگاه در سال 2016 به کم تر از 120 هزار دستگاه در سال 2018 می رساند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"