کد خبر: ۳۷۸۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
گروه بین الملل: چندی پیش پورشه خودروی آفرود پرچم دار خود یعنی کاین را برای بازارهای جهانی به روز کرد.

پورشه کاین مدل 2018 تست می شود

گروه بین الملل: چندی پیش پورشه خودروی آفرود پرچم دار خود یعنی کاین را برای بازارهای جهانی به روز کرد.

به گزارش خبرخودرو، اکنون این خودروساز آلمانی در حال تست نسل جدیدی از کاین است. در حالی که مدل به روز شده این خودرو اکنون به فروش می رسد، کاین جدید زمانی در سال آینده به عنوان مدل 2018 وارد نمایندگی های فروش خواهد شد.

فعلا اطلاعات زیادی از این خودرو در دسترس نیست اما با توجه به قابلیت های فنی پورشه می توان انتظار داشت این نسل از کاین اسپرت تر و راحت تر باشد.

گمان می رود کاین مدل 2018 بر اساس پلتفرم MLB SUV فولکس واگن ساخته شود. این پلتفرم اکنون در نسل جدید آئودی Q7 به کار می رود که ترکیبی از آلومینیوم، فیبر کربنی و استیل مقاوم دارد. این پلتفرم نه تنها به کاهش وزن کاین 2018 کمک می کند بلکه مقاومت بیش تری را در مقایسه با مدل کنونی آن فراهم می آورد.

همچون مدل کنونی کاین، گزینه های موتور متعددی برای این خودرو ارائه خواهد شد. به عنوان مثال، پورشه یک موتور 4 لیتری V8 و 3.6 لیتری V8 به همراه نسخه ای 2.9 لیتری توربوشارژ V6 را برای این خودرو ارائه می دهد. نسل بعدی این مدل دارای سیستم هیبریدی شارژی نیز خواهد بود که موتور 3 لیتری بخشی از آن است. هم چنین این خودرو طیفی از موتورهای دیزلی برای برخی بازارها خواهد داشت.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"