کد خبر: ۳۷۸۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
گروه بین الملل: بنتلی نهایتا تصمیم گیری خواهد کرد که خودرویی برقی را به خط تولید خود اضافه می کند یا خیر.

بنتلی در مورد ساخت خودروی برقی تصمیم گیری می کند

گروه بین الملل: بنتلی نهایتا تصمیم گیری خواهد کرد که خودرویی برقی را به خط تولید خود اضافه می کند یا خیر.

به گزارش خبرخودرو، Rolf Frech، عضو هیئت مدیره مهندسی بنتلی تایید کرده که این خودروساز در حال بررسی خودرویی برقی است که احتمالا اکثر قطعاتش از پورشه Mission E کانسپت گرفته می شود که در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2015 رونمایی شد.

وی اظهار داشت: "ما فعلا در مرحله ارزیابی تمام امکانات هستیم اما هنوز سوالات زیادی پیش روی ما قرار دارد. به نظر من طی شش ماه تا یک سال آینده به نتیجه نهایی خواهیم رسید و رویکرد خود را مشخص می کنیم اما مسلما خودروی برقی یک رویکرد استراتژی در آینده بنتلی خواهد بود."

چنان چه قبلا گفته شده بود Frech یادآور شد که بنتلی EXP 10 Speed 6 انتخابی احتمالی برای محصول تمام برقی این خودروساز است. وی تایید کرد بنتلی نه تنها قابلیت استفاده از پلتفرم Mission E را دارد بلکه مدول های بسیاری می توانند در خودروی این خودروساز به کار روند. در واقع این خودرو قبل از تولید باید موقعیت تجاری خوبی را برای برند فراهم کند.

حتی اگر بنتلی EXP 10 Speed 6 به عنوان خودرویی برقی به تولید نرسد، تولید آن تایید شده است. مقامات بنتلی اعلام کرده اند که در واقع تصمیم گیری برای زمان ساخت این خودرو خواهد بود نه تایید تولید آن. مشکل کار تعیین محل قرارگیری این خودرو در خط تولید بنتلی است مخصوصا که این خودروساز به تازگی شاسی بلند بنتایگا را معرفی کرده است.

بنتلی در حال حاضر برنامه ای برای عرضه نسخه هیبریدی شارژی برای تمام مدل های آینده اش داردکه با شاسی بلند بنتایگا در سال 2017 شروع میشود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"