کد خبر: ۳۷۸۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
گروه بین الملل: کرایسلر به تازگی دو مدل مخصوص جدید را معرفی کرده است.

کرایسلر دو مدل مخصوص جدید را معرفی کرد

گروه بین الملل: کرایسلر به تازگی دو مدل مخصوص جدید را معرفی کرده است.

به گزارش خبرخودرو، نسخه Alloy ادیشن مدل های 200S و 300S از قسمت هایی متالیک برای برخی عناصر طراحی بهره می برد.

مدل 200S Alloy ادیشن از رنگ برنز تیره در جلوپنجره، رینگ ها و نشانه ها بهره می برد که در تضاد با قسمت های مشکی براق این خودرو است. برخی عناصر تیتانیومی اندک روی نشانه ها و لوله اگزوز نیز ظاهر این خودرو را کامل می کنند. در داخل این خودرو صندلی های مشکی با دوخت کاراملی تعبیه شده است در حالی که قسمت های تیتانیومی و مشکی پیانو ظاهری متفاوت به آن می دهند.

کسانی که خواهان خودرویی متفاوت تر هستند می توانند 200S را با بسته ارتقای بدنه موپار سفارش دهند که یک اسپویلر لبه جدید، رکاب های در و لبه های کناری عقب را شامل می شود.

برنز تیره هم چنین طرح رنگ اصلی در 300S است که در جلوپنجره و نشان کرایسلر آن به کار رفته است. قسمت های مشکی براق تضادی در این خودرو ایجاد کرده اند در حالی که رینگ های آلومینیومی 20 اینچی بزرگ آن دارای روکش برنز تیره هستند.

در داخل این خودرو طرح رنگ مشکی و کاراملی به کار رفته است در حالی که قسمت های مشکی پیانو و ساعتی جدید روی پانل تجهیزات، دقت و هنر را در ساخت آن نشان می دهد.

هر دوی این خودروها اواخر هفته جاری در نمایشگاه خودروی شیکاگو 2016 رونمایی خواهند شد. 200S Alloy ادیشن با قیمت 26685 دلار به فروش می رسد در حالی که 300S Alloy ادیشن 35965 دلار قیمت گذاری شده است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"