کد خبر: ۳۷۸۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۸ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۴

عرضه خودرويي با برند ايران خودرو به بازار در سال آينده

به گزارش خبرخودرو، اگر محصولي كه در ايران خودرو توليد مي شود، قابليت صادرات داشته باشد، به معناي رضايت مشتريان در بازار داخلي است.            

مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو كه در آيين آغاز توليد انبوه سورن توربوشارژ سخنراني مي كرد، ضمن بيان اين مطلب گفت: مشاركت و همكاري با شركت هاي معتبر خودروساز اقدام خوبي است اما اقدامي باعث افتخار ما است كه در مركز تحقيقات ايران خودرو انجام شده و در سال هاي آينده نيز ادامه خواهد داشت.

مهندس هاشم يكه زارع افزود:‌با موفقيت هايي كه در زمينه طراحي و توليد قواي محركه و يا خودرو به دست مي آوريم بيان ما در مذاكرات با شركت هاي خارجي قوي تر مي شود.

وي افزود: در زمينه طراحي بدنه، تريم داخلي و كفي در خودروسازي و قطعه سازي به توانايي هاي بالايي دست يافته ايم و درحال حاضر نيز تمركز اصلي مان بر طراحي پلتفرم است كه البته طراحي پلتفرم بدون توجه به قواي محركه سخن بيهوده اي است.

مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو ضمن بيان اين كه كسب دانش فني در بخش موتور، گيربكس و سيستم تعليق به دانش توليد خودرو منجر خواهد شد گفت: در سال آينده خودرويي با برند ايران خودرو به بازار عرضه خواهيم كرد.

وي با بيان اين كه در دولت گذشته وعده پرداخت هزار ميليارد تومان به ايران خودرو داده شده بود گفت:‌بيش از دوهزار ميليارد تومان سرمايه راكد ايران خودرو به صورت خودروي ناقص در كف كارخانه بود و ما به دنبال تسهيلات دولت بوديم. مهندس يكه زارع افزود: با كامل كردن خودروها  توانستيم سرمايه قابل توجهي را به توليد تزريق كنيم.

وي در ادامه به كاهش هزينه هاي صورت گرفته اشاره كرد و گفت: در زمينه مصرف ورق و هزينه هاي مالي صرفه جويي قابل توجهي صورت گرفت و در سال 93 توانستيم بيش از هزار ميليارد تومان كاهش هزينه را به ثبت برسانيم.

مهندس يكه زارع افزود: بعد از دو سال زيان دهي، سهام ايران خودرو در سال 93 به سود دهي رسيد.

وي صادرات را يكي از رويكردهاي اصلي ايران خودرو برشمرد و گفت:‌طبق افق ترسيم شده 1404 توليد سه ميليون دستگاه خودرو هدف گذاري شده و يك سوم آن نيز به صادرات اختصاص خواهد داشت.

وي در پايان كيفيت، خدمات پس از فروش، صادرات و توليد محصول جديد را از اهداف اصلي ايران خودرو خواند و اظهار اميدواري كرد:‌با اين اقدام رضايت مشتريان و شهروندان را از محصولات داخلي افزايش خواهيم داد.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"